وبلاگ بازرگانی مولایی

نمایندگی ایستکول در شیراز

نمایندگی ایستکول در شیراز، انتخاب اول هرخریداری برای خرید محصولات و کالا های برند ایستکول، مخصوصا یخچال و فریزر های پر طرفدار این شرکت میباشد. برند ایستکول یک برند ثبت شده به صورت بین المللی است که متعلق به شرکت صنعتی تکران مبرد میباشد. برند ایستکول امروزه نه تنها در ایران بلکه در بازار های بزرگ جهانی نیز محصولات خود را عرضه و به فروش میرساند. محصولات ایستکول هم از نظر طراحی ظاهری هم از نظر کیفیت موتور و عملکرد هم رده و حتی بالا تر از محصولات مشابه غربی و برند های برتر دنیا هستند.

نمایندگی ایستکول در شیراز

محصولات ایستکول در داخل کشور تولید شده و به طور کلی شامل موارد زیر میباشد:

  • انواع یخچال در مدل های مختلف
  • انواع فریزر در مدل ها و سایز های متنوع
  • آبسرد کن های خانگی و اداری

از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات ایستکول میتوان به یخچال هتلی و یخچال و فریزر های کوچک این شرکت اشاره کرد که برای محل کار و یا باغ و ویلا مناسب میباشند.

کلیه محصولات ایستکول دارای 18 ماه گارانتی و نصب رایگان است. شما برای استفاده از خدمات پس از فروش این برند باید از نمایندگی معتبر ایستکول خرید کنید. که ما در این مقاله به معرفی معتبر ترین نمایندگی ایستکول در سطح کشور و شهر شیراز میپردازیم.

بازرگانی مولایی

بازرگانی مولایی با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه لوازم خانگی، همواره تلاش در جلب رضایت مشتری داشته و بهترین محصولات را از بهترین برندها ارائه داده است.

بازرگانی مولایی نمایندگی ایستکول در شیراز میباشد و امکان فروش نه تنها در سطح شهر و استان بلکه به کل کشور را در کوتاه ترین مدت زمان ممکن دارا است. شما با خرید از بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی رسمی ایستکول ، میتوانید محصولات را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری کنید و از بابت اصالت ، ضمانت و خدمات پس از فروش کالا خیال خودرا راحت کنید.

برای مشاهده و خرید محصولات ایستکول از نمایندگی معتبر میتوانید به فروشگاه مولایی مراجعه کنید.

فروشگاه مولایی ، صفر تا صد تمامی لوازم خانگی را با نازل ترین قیمت و تضمین کیفیت به شما ارائه میدهد.

 

سبد خرید
مشاوره و خرید