وبلاگ بازرگانی مولایی

بهترین فروشگاه لوازم خانگی در شیراز

امروزه خرید آنلاین به انتخاب اول بسیاری از مردم برای خرید لوازم خانگی تبدیل شده است. ویروس کرونا ، ترافیک ، شلوغی ، هزینه بالای رفت و آمد ، آلودگی هوا ، زمان بری بسیار بالا و … همگی از دلایلی هستند که اکثر مردم برای خرید لوازم خانگی رو به سفارش آنلاین آورده اند. امروزه در این مقاله به معرفی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی واقع در شیراز میپردازیم که علاوه بر خرید حضوری ، امکان ثبت سفارش و خرید آنلاین را نیز دارا است و شما میتوانید از هرجای ایران اقدام به ثبت سفارش کرده و محصول خودرا در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

 

بازرگانی لوازم خانگی شیراز

بازرگانی مولایی با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه فروش لوازم خانگی ، یکی از اولین و بزرگ ترین فروشگاه های لوازم خانگی در شیراز میباشد و امروزه به مرکز خرید لوازم خانگی در جنوب کشور تبدیل شده  است.

بازرگانی مولایی نمایندگی رسمی بسیاری از برند های معتر شامل امرسان ، ایستکول ، آلتون ، پارس خزر و … میباشد و همواره کوشیده تا بهترین محصولات را از بهترین برند های لوازم خانگی در اختیار شما قرار دهد.

 

ارزانترین فروشگاه خرید لوازم خانگی در شیراز

بازرگانی مولایی امروز افتخار این را دارد و که محصولات اصیل و اورجینال را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. تنوع بسیار بالا محصولات و برند های مختلف در فروشگاه مولایی ، انتخاب و خرید را برای شما بسیار راحت میکند.

فروشگاه مولایی | دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صمت

یکی از مهم‌ترین و به‌جاترین دغدغه‌‌های مردم در انجام هر گونه معامله یا خرید اینترنتی، این است که «چگونه اعتماد کنیم؟». ایجاد اعتماد و اطمینان برای حل این دغدغه است که فروشگاه‌ مولایی را به انجام مسئولیت‌های قانونی خود در قبال مشتریان، متعهد می‌کند تا نه تنها حقوق مشتریان را به رسمیت بشناسد. بلکه بکوشد به تمام مجوزهای معتبر و امن کسب و کارهای اینترنتی مسلح شود. ما بر این باور هستیم که کسب تائیدیه کسب و کار اینترنتی از یک نهاد معتبر ملی، بیشترین تاثیر را در ایجاد اعتماد دارد و منجر به رونق مراجعه بازدیدکنندگان و افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کارهای اینترنتی می‌شود. بر همین اساس با اخذ تاییدیه «مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور» مستقر در وزارت صمت که به «نماد اعتماد الکترونیک» شهرت دارد و مسئولیت ایجاد زیرساخت‌های امنیتی و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را به عهده دارد؛ کوشیدیم این اعتماد و اطمینان خاطر را در قلب و ذهن مشتریان خود بارور سازیم که فروشگاه مولایی، درگاهی امن برای خرید کلیه مایحتاج زندگی شماست. ما مفتخر هستیم اعلام کنیم که فروشگاه مولایی، موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت (وزارت صمت) شده است.

 

« بازرگانی مولایی » این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که بدون نیاز به حضور فیزیکی، با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات تمام برندهای معتبر، از طریق درگاه‌های آنلاین «بازرگانی مولایی» خرید کنند. در این درگاه‌های آنلاین، اطلاعات کامل تمام محصولات ارایه شده و شما می‌توانید علاوه بر برخورداری از مشاوره شبانه‌روزی متخصصان و فروشندگان مجرب و باسابقه «بازرگانی لوازم خانگی مولایی» نسبت به ثبت سفارش کالای خود اقدام کنید. «بازرگانی مولایی » پس از بررسی وضعیت سفارش، در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به ارسال سفارش‌های ثبت‌شده به اقصا نقاط کشور اقدام می‌کند.

سبد خرید
مشاوره و خرید