وبلاگ بازرگانی مولایی, مجله

نقد و بررسی تلویزیون های هوریون

نقد و بررسی تلویزیون های هوریون

یکی از جدیدترین برندهایی که وارد بازار ایران شده هوریون است. تلویزیون هوریون در مدت کوتاهی که عرضه شده ، به دلیل کیفیت فوق العاده خود محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده است. تلویزیون های هوشمند هوریون مزایای زیادی نسبت به مدل ها و برندهای موجود در بازار ما دارد.

تلویزیون هوریون به دلیل ناشناخته بودن سوالات بسیاری را در ذهن خریداران ایجاد کرده است. هوریون ساخت کجاست؟ آبا قیمت مناسبی دارد؟ خدمات پس از فروش و گارانتی آن به چه صورت است؟ آیا نسبت به مارک‌های موجود در بازار این برند ارزش خرید دارد؟ چگونه بدانیم که تلویزیون اصل خریداری کرده‌ایم؟ چه تفاوتی بین مدل‌های مختلف هوریون وجود دارد؟ و سوالات متعدد دیگر که خریداران از ما پرسیده اند. ما در این مقاله به صورت یکجا به کلیه این سوالات پاسخ خواهیم داد.

هوریون ساخت کجاست؟

هوریون یکی از شرکت های غول چینی است که بیشتر از دو دهه در چین به صورت گسترده فعالیت دارد و در حوزه تولید تلویزیون های هوشمند توانسته غول های بزرگ صنعت تلویزیون را به چالش بکشد. این تصور که تلویزیون های چینی بی کیفیت هستند کاملا اشتباه است. جنس های دسته چندم چینی که در طول این سال ها با سودجویی دلالان وارد ایران شدند باعث بدنامی کالا های درجه یک چینی شده است . شرکت هوریون نه تنها کالای درجه یک چینی را تولید میکند بلکه در سطح جهان نیز طرفداران بسیاری دارد.

هوریون به دلیل تنوع بسیار بالا در محصولاتش ، محصولات بسیار با کیفیت و بروز و اقتصادی را برای خریدارانی که توان خرید تلویزیون های برند را ندارند فراهم کرده است.

نقد و بررسی تلویزیون های هوریون Horion

تلویزیون های هوریون نه تنها در چین و آسیا بلکه در کشورهای اروپایی نیز خریداران بسیاری دارند. شما میتوانید مدل های 32 ، 43 ، 50 ، 55 ، 58 و 65 اینچی هوریون را در ایران از فروشگاه مولایی خریداری کنید.

از نکات اصلی ای که مورد توجه هوریون بوده کیفیت و دوام محصولات خود بوده ؛ کافی است محصولات هوریون را با دیگر شرکت های موجود در بازار مقایسه کنید تا متوجه کیفیت بسیار بالای این محصولات بشوید.

تکنولوژی و کیفیت تصویر

محصولات هوریون نسبت به سایر مدل های موجود در بازار هیچگونه کم و کاستی ندارد. حتی در مورد های پیشرفته کیفیت بالاتری نیز نسبت به برخی محصولات سایر شرکت ها دارد. قابلیت نمایش به صورت 4K و ULTRA HD در تلویزیون های هوشمند این شرکت وجود دارد. ابعاد تصویر ، تراکم پیکسل بسیار مناسب و کنتراست بالا باعث شده تلویزیون های هوریون هیچ کم و کاستی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار نداشته باشد.

هوریون گیرنده دیجیتال در تلویزیون های خود قرار داده است و به راحتی میتوانید تمامی شبکه های دلخواه خود را دریافت کنید.

 

قیمت تلویزیون های هوریون

جذاب ترین و مهم ترین ویژگی ای که باعث محبوبیت تلویزیون های هوریون و فروش بالای این محصولات شده ، نسبت هزینه به کیفیت و ویژگی های تلویزیون های هوریون است. کافی است قبل از خرید هر محصول ، ویژگی ها و امکانات آن را مطالعه کرده و با سایر محصولات مشابه موجود در بازار مقایسه کنید ؛ متوجه میشوید که نسبت به قیمت کالای بسیار با کیفیتی را خریداری میکنید.

نکته اخر خرید تلوزیون

برای خرید تلویزیون های هوریون، نکته اساسی ای که باید در نظر بگیرید این است که به خاطر این که مدت زمان زیادی نیست که این شرکت قدم به بازار ایران گذاشته باید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید کنید؛ تا از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات هوریون بهره ببرید. معتبر ترین فروشگاه برای خرید محصولات هوریون، فروشگاه مولایی با سابقه بیش از 30 سال میباشد که نمایندگی محصولات هوریون در ایران را بر عهده دارد. شما با خرید از فروشگاه مولایی هم به صورت حضوری و هم اینترنتی ، میتوانید خیال خود را بابت اصالت ، کیفیت و ضمانت محصولات راحت کنید.

شما میتوانید تلویزیون های هوریون را در در این لینک مشاهده و خرید کنید

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
مشاوره و خرید