ترفند خرید لوازم خانگی, مجله, وبلاگ بازرگانی مولایی

داستان برند بست و ساخت کجاست؟

داستان ما

داستان ما از سال ۸۷ شروع شد؛ جایی که تصمیم گرفتیم به عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه صنعتی انتخاب،‌ لوازم خانگی اقتصادی و باکیفیت تولید کنیم. ما معتقدیم که خانواده‌های ایرانی شایسته‌اند در خانه‌های خود از محصولات باکیفیت و زیبا استفاده کنند؛ محصولاتی با قیمت مناسب که مدتی طولانی در چرخه مصرف و کنار خانواده‌ها می‌مانند! این سه کلمه محصولات بُست را به خوبی توصیف می‌کنند: ساده، بادوام، باکیفیت.

 

چشم‌انداز ما

بُست زیرمجموعه‌ای از گروه صنعتی انتخاب است، بنابراین دیدگاه‌های مشترکی را نیز دنبال می‌کند. اصلی‌ترین فلسفه در انتخاب الکترونیک، تلاش برای ساخت جهانی بهتر برای انسان‌ها از طریق اجرای متعهدانه مسئولیت‌های اجتماعی است که رسیدن به اهدافی همچون تولید محصولات ایرانی باکیفیت، توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و کمک به پیشرفت دانش بومی را میسر می‌سازد.

رسالت ما

محصولات ما با قیمت رقابتی و طراحی ساده به بالا رفتن کیفیت زندگی مردم و اقتصاد خانواده کمک می‌کنند. این محصولات بادوام،‌ همگی با ضمانت انتخاب الکترونیک که از معتبر‌ترین ضمانت‌نامه‌های لوازم خانگی ایرانی‌ست، عرضه می‌شوند و همین امر باعث شده تا این محصولات مدت زمان بیشتری در چرخه مصرف بمانند. علاوه بر این، بُست با تمرکز بر تولید ملی، به اشتغال نیروهای متخصص و جوان ایرانی کمک می‌کند.

  • ارتقا کیفیت زندگی مردم
  • کمک به اقتصاد خانواده
  • تولید ملی
  • اشتغال‌زایی برای نیروهای متخصص و جوان

 

ارزش‌های ما

مسؤلیت‌پذیری

ما به عنوان تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی، با تکیه بر تخصص و مهارت مهندسین طراح، محصولاتی را به بازار عرضه می‌کنیم که عمر طولانی داشته باشند و با ارائه ضمانت انتخاب الکترونیک، تعهدخود را به شما ثابت می‌کنیم.

حمایت‌گری

حمایت از نیروی متخصص و جوان ایرانی و تعهد به تولید محصولات اقتصادی در شرایط کنونی جامعه از مهم‌ترین ارزش های ماست.

رشد اقتصادی

ما معتقدیم که تولید محصولات بومی باکیفیت، قدمی مهم در راستای رشد اقتصادی خانواده‌های ایرانی و جامعه خواهد بود.

توسعه پایدار

در کوچکترین قدم‌هایی که برمی‌داریم، به توسعه پایدار پای‌بندیم. لوازم خانگی بُست کم‌مصرفند و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تولید می‌شوند.

 

افتخارات

دریافت ۱۳ دوره متوالی گواهینامه و ۱۱ دوره متوالی تندیس طلایی عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان طی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۹

  • بیش از ۲۵۰۰ سرویس‌کار مجاز در کشور
  • ۴۰۰ تکنسین استخدامی در ۲۳ دفتر خدمات پس از فروش
  • انبارهای مرکزی و ۲۲ انبار منطقه‌ای
  • سیستم مکانیزه ارسال قطعات در سراسر ایران
  • بیش از 2 هزار نفر سرمایه انسانی جوان

سبد محصولی بُست

 

چرا سبد محصولی بُست؟

سبد محصولی بُست برای کمک به اقتصاد خانواده طراحی شده است؛ سبدی که می‌تواند کامل‌کننده خانه شما باشد. اگر تازه ازدواج کرده‌اید و می‌خواهید زندگی جدیدی را شروع کنید حتما به یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون نیاز خواهید داشت و بُست این مجموعه را با قیمتی مناسبی برای شما فراهم کرده است.

با عنوان لوازم خانگی بست Bost ساخت کجاست برای آن دسته از افرادی که می خواهند بدانند محصولی که خریداری می کنید واقعا مربوط به کدام کشور است و چه ویژگی هایی دارد، تهیه شده و هدف از گرداوری چنین مطالبی صرفا یک پاسخ کوتاه به این سوال نبوده و در این مقاله قصد داریم تا با معرفی محصولات برند Bost مشتریان را در هنگام خرید راهنمایی کنیم.

  •  در مورد لوازم خانگی بست bost
  • مشخصات و قیمت لوازم خانگی بست
  • کیفیت لوازم خانگی بست
  • نمایندگی لوازم خانگی بست
  • آدرس سایت لوازم خانگی بست
  • نمایندگی لوازم خانگی بست

در مورد لوازم خانگی بست Bost

 

لوازم خانگی بست ساخت کجاست ؟

اگر به دنبال پاسخ سوال لوازم خانگی بست ساخت کجاست هستید باید گفت که محصولات شرکت بست ساخت داخل بوده و در کشور ایران تولید می شود. برند bost در واقع یکی از برندهای گروه صنعتی انتخاب است که البته این تولید کننده لوازم خانگی بیشتر با برند اسنوا شناخته می شود.

شرکت اسنوا در حال حاضر لقب بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران را یدک می کشد که نام این برند برای اکثر مردم آشنا است

برند Bost در سال 1387 به بازار ایران معرفی شد و یکی از تازه واردهای بازار لوازم خانگی است اگرچه در پشت این برند سال های تجربه گروه انتخاب و برند اسنوا قرار دارد. با خروج شرکت های خارجی از بازار ایران می توان گفت که فضا برای عرضه اندام برندهای ایرانی فراهم شد و در این میان برندهایی مانند اسنوا توانستند مشکل تامین مواد لوازم خانگی برطرف کنند.

 

با توجه به مطرح کردن سوالاتی مانند لوازم خانگی بست Bost ساخت کجاست از سوی مخاطبان می تواند متوجه شد که توجه مشتریان به سمت کالاهای ایرانی جلب شده و در این میان تولیدکننده هایی مانند شرکت بست می توانند تا با ارائه محصولاتی با کیفیت قابل قبول و مقرون به صرفه شرایط خرید را برای تمامی قشرهای جامعه ممکن کنند.

محصولات بست به  5 گروه تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز تقسیم بندی می شود و در واقع می توان گفت سبد کالای متنوعی را عرضه می کند. برای آشنایی با مشخصات و قیمت لوازم خانگی بست در ادامه با ما همراه شوید.

مشخصات لوازم خانگی بست bost

لوازم خانگی بست ساخت کجاست ؟

محصولات بست تنوع بالایی دارد و برای خانواده هایی که به دنبال تهیه لوازم خانگی خود از یک برند هستند گزینه مناسبی است. یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز در لیست تولیدات شرکت لوازم خانگی بست قرار می گیرد که تمامی آن ها با گارانتی انتخاب الکترونیک در اختیار مشتریان قرار می گیرند. مشخصات و قیمت لوازم خانگی بست bost برای راهنمایی بهتر مشتریان هنگام خرید تهیه شده که برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لوازم خانگی بست و یا نمایندگی لوازم خانگی بست در سراسر کشور مراجعه کنید.

یکی دیگر از اهداف بررسی مشخصات و قیمت لوازم خانگی بست مربوط به کیفیت محصولات این شرکت می شود زیرا برای قضاوت در مورد کیفیت لوازم خانگی بست مطمئنا به اطلاعاتی در مورد ویژگی ها و تکنولوژی های به کار رفته در محصولات بست احتیاج پیدا می کنید. بعد از پاسخ سوال به لوازم خانگی بست ساخت کجاست و کسب اطلاعات در مورد تولیدات این شرکت تصمیم گیری برای مشتری راحت تر می شود.

آشنایی با تلویزیون بست bost

لوازم خانگی بست ساخت کجاست ؟

می توان گفت تلویزیون مهمترین رسانه است که در تمامی خانه حضور دارد و امروزه با مجهز به انواع تکنولوژی های عجیب و غریب است و گاهی انتخاب برای مشتریان با این همه تنوع و امکانات سخت است. تلویزیون بست در اندازه های مختلف روانه بازار می شود که اکثر آن ها در عین برخورداری از تکنولوژی های پیشرفته دارای کاربری راحت و ساده هستند.

پشتیبانی از جدیدترین نسل گیرنده‌ی دیجیتال داخلی DVBT2، قابلیت ماشین زمان (Time Shift) ، ضبط برنامه های تلوزیونی PVR و بسیاری از فناوری های دیگر از ویژگی های تلویزیون بست است که در ادامه به بررسی برخی از آن ها پرداخته شده است.

سبد خرید
مشاوره و خرید