وبلاگ بازرگانی مولایی

نقد و بررسی کولر گازی های امرسان

شرکت صنایع امرسان که این روزها به عنوان یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان محصولات لوازم خانگی با کیفیت در ایران شناخته می‌شود، همواره تلاش می‌کند تا تنوع سبد محصولات خود را گسترش داده و تمامی لوازم خانه را با کیفیتی بالا و براساس نیاز مصرف‌کننده داخلی طراحی و تولید کند.

مهم‌ترین تفاوت امرسان نسبت به سایر تولیدکنندگان داخلی، شناخت نیاز و سلیقه مصرف‌کننده است که ترکیب آن با طراحی زیبا و منحصربفرد محصولات و دقت بی‌اندازه امرسان در ساخت و تولید، طول عمر بلند و طولانی محصولات را تضمین می‌کند.

در همین راستا امرسان، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید کولرهای گازی کرده‌است.کولرگازی امرسان در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود و برای استفاده در محیط کار و منزل مناسب و کاربردی است.

کولرگازی امرسان در فصول گرم سال، خنکای خانه شما را تامین می‌کند و در زمستان گرمابخش زندگی شما خواهد بود. یکی از مهمترین ویژگی‌های کولرگازی امرسان، مصرف انرژی بهینه آن است که در مقایسه با مدل‌های مشابه خارجی و داخلی، برتری چشم‌گیری دارد.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی دقیق باعث شده تا کولرگازی امرسان موفق به اخذ درجه A+++ در مصرف بهینه انرژی شود. امرسان که به عنوان تولیدکننده سبز و دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود، همواره تلاش می‌کند تا محصولاتی را تولید کند که آسیبی به طبیعت وارد نکند.

رعایت استاندارد روز دنیا در تولید محصولات باعث شده تا کولرگازی امرسان موفق به اخذ گواهینامه CE اتحادیه اروپا شود. کولرگازی امرسان با 36 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش، خیال شما را از جهت کیفیت محصول آسوده می‌کند و در صورت بروز هرگونه مشکل، در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع آن اقدام می‌نماید.

اگر به دنبال بهترین کولر گازی ایرانی هستید در فروشگاه اینترنتی مولایی بهترین مدل‌های کولر گازی امرسان با نقد و بررسی و مشخصات فنی برای شما آماده گردیده است تا با مطالعه دقیق، بهترین انتخاب خود را انجام دهید.

همچنین شما می‌توانید تمامی محصولات امرسان را از طریق فروشگاه اینترنتی مولایی، نمایندگی رسمی امرسان در شیراز مشاهده کرده و به صورت آنلاین خریداری نمایید و درب منزل خود در سراسر ایران تحویل بگیرید. 

معرفی کولر گازی های امرسان

با مطالعه مطالب زیر مشخصات فنی و اطلاعات فروش کولر گازی اسپلیت امرسان و خرید آنلاین این محصولات، همراه با گارانتی اصلی و بهترین قیمت نمایندگی کولر گازی امرسان Emersan همراه با تصاویر در مدل های معمولی و اینورتر با کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a با توجه به موقعیت نصب متفاوت، در ظرفیت های متنوع با بالاترین سطح کیفیت در وبسایت دماپویا را مشاهده و بررسی نمایید. 

کولر گازی امرسان مدل AC24H02

امروزه مواجه شدن با قبض برق و آب و گاز حقیقتا دل شیر می‌خواهد، مخصوصا اگر تاب گرمای تابستان را نداشته‌باشید و کولر گازی یا آبی منزل شما دائما در حال خنک کردن خانه شما و خالی کردن جیبتان باشد! اگر گرم شدن هوا برای شما با آب خنک، پنکه پره‌ای و کاسه آب یخ و آبدوغ و خیار همراه است که هیچ، اما اگر یکی از کسانی هستید که گرمایش زمین بدجوری روی خلقیاتتان اثر گذاشته، این مطلب انگ خودتان است. بخوانید و خنک شوید! کولر گازی امرسان مدل AC24H02 !

قابلیت ها

بدون شک می‌توان مدال خرید هوشمندانه و بدون دغدغه از بابت خرابی بی وقت و یا زود هنگام کولر گازی را به کولر گازی امرسان مدل AC24H02 داد. این کولر گازی با دوام بالا در عین بهره‌وری و کارایی خود برای مقابله با گرمای تابستان و سرمای زمستان انتخاب مناسبی است. وقتی از کولر گازی امرسان مدل AC24H02 صحبت می‌کنیم دیگر موضوع تنها خنک شدن محیط مطرح نیست، بلکه چگونه خنک کردن و نوع فناوری بکار رفته در سیستم سرمایش و گرمایش کولر مطرح می‌شود. کولر گازی امرسان مدل AC24H02 دارای ۲ قابلیت سرمایش و گرمایش است. و با ظرفیت سرمایش ۲۰ تا ۳۰ هزار btu/h  و ظرفیت گرمایشی ۲۰ تا ۳۰ هزار btu/h انتخاب مناسبی برای خانه‌های بزرگ است. این حرف به این معنی است که اگر کولر گازی را در سالن اصلی که به آشپزخانه مشرف است قرار می‌دهید، گرما و سرمای تولیدی شما را راضی خواهد کرد و لازم نیست یک دستگاه دیگر برای سرمایش و گرمایش در نظر بگیرید.

دارای کمپرسور از نوع اینورتر

در ساخت کولرهای گازی دو نوع کمپرسور وجود دارد: کمپرسورهای دور ثابت و کمپرسورهای اینورتر. در کمپرسورهای دور ثابت کنترل کمپرسور جهت تنظیم دما بوسیله خاموش و روشن شدن کمپرسور کنترل می‌شود که با هر بار خاموش و روشن شدن، به سیستم الکتریکی دستگاه یک شوک برقی وارد می‌شود. این عمل در کمپرسورهای اینورتر دار بوسیله تغییر دور کمپرسور، مبرد مورد نیاز کنترل می‌شود و از خاموش و روشن شدن مکرر جلوگیری می‌کند. همین مسئله عامل اصلی صرفه جویی در مصرف برق در این مدل‌هاست. نوع کنترل کمپرسور اینورتر در کمپرسور با جریان متناوب از طریق تغییر فرکانس و در کمپرسورهای جریان مستقیم از طریق تغییر ولتاژ صورت می‌گیرد. به بیان ساده‌تر، عملکرد کولر گازی امرسان مدل AC24H02 ، بهینه تر از مدل‌های دور ثابت قدیمی است و احتمال خرابی در این مدل‌ها به شدت کمتر است.

تکنولوژی توربو در کولر گازی امرسان مدل AC24H02

حتما بارها و بارها اسم تکنولوژی توربو به گوشتان خورده و از دلالان خودرو گرفته تا فروشندگان کولر گازی، و البته بسیاری از مغازه داران سایر اصناف، از کلمه توربو برای توجیه گرانی قیمت یک محصول به نسبت سایر محصولات استفاده می‌کنند. برای کولر گازی امرسان مدل AC24H02 کلمه توربو یک شعار یا جمله گول زننده نیست. این محصول واقعا از تکنولوژی توربو بهره‌مند است. به واسطه تکنولوژی توربو در حین سرمایش و گرمایش، دستگاه به مدت ۳۰ دقیقه بدون وقفه و بدون در نظر گرفتن دمای محیط کار می‌کند و سپس متوقف می‌شود و به حالت نرمال باز می‌گردد. این عمل به منظور سریع خنک شدن محیط صورت می‌گیرد. این یعنی توربو بی وقفه و یک نفس، تا گرمایش و سرمایش آنی!

کولر گازی امرسان ، نفس باد صبا

کولر گازی امرسان مدل AC24H02 با EER حدود ۳.۱۲ و COP حدود ۳.۴۷ که نسبتا اعداد بالایی هستند و به معنای کاهش مصرف انرژی هستند، علاوه بر خنک کردن محیط اطراف، وظیفه تصفیه هوا را نیز بر عهده دارند.

کولرگازی امرسان مدل AC24H02 دارای پره های طلایی ضد زنگ است که کمپرسور را در برابر خوردگی، و پوسیدگی بر اثر رطوبت فضای بیرونی محافظت می‌کند. تنظیمات زمانی کارکرد دستگاه، حالت خواب عمیق، نمایشگر مخفی و  قابلیت تنظیم سرعت فن در ۴ حالت مختلف از جمله ویژگی‌های هیجان انگیز این دستگاه است.

طراحی کولر گازی امرسان

کولر گازی امرسان مدل AC24H02  با طول ۹۰ سانتی‌متر، عرض ۷۰ سانتی‌متر و عمق ۳۵ سانتی‌متر برای فضا‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده است و تا ۱۲۰ مترمربع فضا را پوشش می‌دهد. ظاهر مینیمال، باعث شده تا این محصول برای هر گوشه از خانه قابل استفاده باشد. نوار مشکی روی محصول بخش داشبورد و نشانگر را از ظاهر کلی متمایز می‌کند. این خصیصه، علاوه بر افزایش بصری ظاهر دستگاه، به خوانش بهتر وضعیت کارکرد و عملکرد کولر کمک شایانی می‌کند. از زاویه کناری، ظاهر گونیا وار کولر گازی امرسان مدل AC24H02  امرسان، کارایی بی نظیری در انتقال جریان هوا دارد.

جمع‌بندی

کولر گازی امرسان مدل AC24H02  با طراحی مینیمال و عملکرد پر بازده انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک و بزرگ است. کولر گازی امرسان با قابلیت پاکسازی خودکار اواپراتور از گرد و خاک به منظور افزایش کارایی و استفاده از تکنولوژی توربو جهت سرمایش و یا گرمایش سریع مناسب کسانی ست که علاوه بر حمایت از کالای ایرانی قصد دارند کیفیت را با قیمت مناسب بخرند. شرکت امرسان با فراهم کردن مجموعه‌ای از کولر‌های گازی مدرن شما را از انتخاب کالاهای خارجی بی‌نیاز می‌کند.

 

شما می توانید این محصول را از ما به عنوان یکی از معتبر ترین نمایندگی های امرسان در کشور و معتبر ترین و اصلی ترین نمایندگی امرسان در شیراز خرید کنید. علاوه بر ضمانت شرکت امرسان ،از ضمانت ۷ روزه بررسی اصالت و کیفیت کالا نیز بهره ببرید.

کولر گازی اسپلیت اینورتر گازی امرسان مدل AC18H02 با ولتاژ ۱۸۰۰۰ از مناسب ترین گزینه ها برای خانه های آپارتمانی و مناطق شرجی میباشد.

این کولر گازی قابلیت سرمایشی ، گرمایشی ، فن ، خشک و اتوماتیک را داراست و توانایی پرتاب باد در چهار جهت را دارد.

کولرگازی ۱۸۰۰۰ امرسان علاوه بر کابین ضد فرسایش و ضد قارچ ؛ قابلیت پاکسازی خودکار اواپراتور از گرد و خاک جهت افزایش کارایی را را نیز دارد.

در فصل گرما می توانید با اسفتاده از قابلیت سرمایش آن فضای خانه رو مطبوع و خنک نمایید و در فصل سرما بجای استفاده از بخاری و هیتر و شومینه از قابلیت گرمایش دستگاه استفاده نمایید.

گاز مورد استفاده در کولرگازی های امرسان R410a می باشد که سازگار با محیط زیست است.

طراحی کولرگازی امرسان مدل AC18W07 بسیار ساده است. نکته‌ی مثبت طراحی ساده، هماهنگی آسان با سایر وسایل منزل است.
ابعاد این پنل نه خیلی کوچک است که روی دیوار دیده نشود و نه خیلی بزرگ است که بخش زیادی از دیوار را اشغال کند.
از ویژگی های اسپلیت امرسان ۱۸ هزار می توان به وجود نمایشگر مخفی تعبیه شده بر روی پنل اشاره کرد که تنها در مواقع لزوم اطلاعات مورد نیاز را به شما نشان می دهد.

همچنین با استفاده از تایمر این دستگاه می‌توانید زمان خاموش و روشن شدن‌ کولرگازی را مشخص کنید.
صدای تولیدی پنل داخلی این دستگاه، ۴۸ دسی‌بل است؛ یعنی چیزی معادل صدایی که در پارکِ یک منطقه‌ی مسکونی آرام به گوش می‌رسد.

کولر گازی امرسان مدل AC30H02

امروزه مواجه شدن با قبض برق و آب و گاز حقیقتا دل شیر می‌خواهد، مخصوصا اگر تاب گرمای تابستان را نداشته‌باشید و کولر گازی یا آبی منزل شما دائما در حال خنک کردن خانه شما و خالی کردن جیبتان باشد! اگر گرم شدن هوا برای شما با آب خنک، پنکه پره‌ای و کاسه آب یخ و آبدوغ و خیار همراه است که هیچ، اما اگر یکی از کسانی هستید که گرمایش زمین بدجوری روی خلقیاتتان اثر گذاشته، این مطلب انگ خودتان است. بخوانید و خنک شوید! پیش از اینکه به دل داستان بزنیم، اجازه دهید تا مطلب را با ذکر یک سوال آغاز کنیم: آیا شما هم یکی از کسانی هستید که با روشن شدن کولر یاد قبض برق می‌افتید؟ آیا شما هم به کولر گازی به چشم یک برق‌خوار بالفطره نگاه می‌کنید که با روشن کردن آن قبض برق بصورت تصاعدی افزایش پیدا می‌کند؟  با ما همراه باشید تا شما را به قلب داستان دراماتیک کولر گازی ببریم و از دریچه قبض برق، سرمای شدید استخوان سوز و جگر سوخته با شما صحبت کنیم. کولر گازی امرسان مدل AC30H02 موضوع مورد بحث ماست.

مشخصات 

بدون شک می‌توان مدال خرید هوشمندانه و بدون دغدغه از بابت خرابی بی وقت و یا زود هنگام کولر گازی را به کولر گازی امرسان مدل AC30H02 داد. این کولر گازی با دوام بالا در عین بهره‌وری و کارایی خود برای مقابله با گرمای تابستان و سرمای زمستان انتخاب مناسبی است. وقتی از کولر گازی امرسان مدل AC30H02 صحبت می‌کنیم دیگر موضوع تنها خنک شدن محیط مطرح نیست، بلکه چگونه خنک کردن و نوع فناوری بکار رفته در سیستم سرمایش و گرمایش کولر مطرح می‌شود. کولر گازی امرسان مدل AC30H02 دارای ۲ قابلیت سرمایش و گرمایش است. و با ظرفیت سرمایش ۲۶۶۱۵btu/h  و ظرفیت گرمایشی ۲۹۶۸۶ btu/h انتخاب مناسبی برای خانه‌های بزرگ است. این حرف به این معنی است که اگر کولر گازی را در سالن اصلی که به آشپزخانه مشرف است قرار می‌دهید، گرما و سرمای تولیدی شما را راضی خواهد کرد و لازم نیست یک دستگاه دیگر برای سرمایش و گرمایش در نظر بگیرید.

کولر گازی امرسان مدل AC30H02 دارای کمپرسور از نوع اینورتر

در ساخت کولرهای گازی دو نوع کمپرسور وجود دارد: کمپرسورهای دور ثابت و کمپرسورهای اینورتر. در کمپرسورهای دور ثابت کنترل کمپرسور جهت تنظيم دما بوسيله خاموش و روشن شدن کمپرسور کنترل می‌شود که با هر بار خاموش و روشن شدن، به سیستم الکتریکی دستگاه یک شوک برقی وارد می‌شود. این عمل در کمپرسورهای اینورتر دار بوسيله تغيير دور کمپرسور، مبرد مورد نياز کنترل می‌شود و از خاموش و روشن شدن مکرر جلوگيری می‌کند. همین مسئله عامل اصلی صرفه جويي در مصرف برق در این مدل‌هاست. نوع کنترل کمپرسور اينورتر در کمپرسور با جريان متناوب از طريق تغيير فرکانس و در کمپرسورهای جريان مستقيم از طريق تغيير ولتاژ صورت می‌گيرد. به بیان ساده‌تر، عملکرد کولر گازی مدل AC30H02  امرسان، بهینه تر از مدل‌های دور ثابت قدیمی است و احتمال خرابی در این مدل‌ها به شدت کمتر است.

تکنولوژی توربو در کولر گازی امرسان مدل AC30H02 

حتما بارها و بارها اسم تکنولوژی توربو به گوشتان خورده و از دلالان خودرو گرفته تا فروشندگان کولر گازی، و البته بسیاری از مغازه داران سایر اصناف، از کلمه توربو برای توجیه گرانی قیمت یک محصول به نسبت سایر محصولات استفاده می‌کنند. برای کولر گازی مدل AC30H02  کلمه توربو یک شعار یا جمله گول زننده نیست. این محصول واقعا از تکنولوژی توربو بهره‌مند است. به واسطه تکنولوژی توربو در حین سرمایش و گرمایش، دستگاه به مدت ۳۰ دقیقه بدون وقفه و بدون در نظر گرفتن دمای محیط کار می‌کند و سپس متوقف می‌شود و به حالت نرمال باز می‌گردد. این عمل به منظور سریع خنک شدن محیط صورت می‌گیرد. این یعنی توربو بی وقفه و یک نفس، تا گرمایش و سرمایش آنی!

کولر گازی امرسان ، نفس باد صبا

کولر گازی امرسان مدل AC30H02  با EER حدود ۳.۱۲ و COP حدود ۳.۴۷ که نسبتا اعداد بالایی هستند و به معنای کاهش مصرف انرژی هستند، علاوه بر خنک کردن محیط اطراف، وظیفه تصفیه هوا را نیز بر عهده دارند.

کولر گازی امرسان مدل AC30H02  دارای پره های طلایی ضد زنگ است که کمپرسور را در برابر خوردگی، و پوسیدگی بر اثر رطوبت فضای بیرونی محافظت می‌کند. تنظیمات زمانی کارکرد دستگاه، حالت خواب عمیق، نمایشگر مخفی و  قابلیت تنظیم سرعت فن در ۴ حالت مختلف از جمله ویژگی‌های هیجان انگیز این دستگاه است.

طراحی کولر گازی امرسان

کولر گازی امرسان مدل AC30H02  با طول ۹۰ سانتی‌متر، عرض ۷۰ سانتی‌متر و عمق ۳۵ سانتی‌متر برای فضا‌های کوچک و بزرگ قابل استفاده است و تا ۱۲۰ مترمربع فضا را پوشش می‌دهد. ظاهر مینیمال، باعث شده تا این محصول برای هر گوشه از خانه قابل استفاده باشد. نوار مشکی روی محصول بخش داشبورد و نشانگر را از ظاهر کلی متمایز می‌کند. این خصیصه، علاوه بر افزایش بصری ظاهر دستگاه، به خوانش بهتر وضعیت کارکرد و عملکرد کولر کمک شایانی می‌کند. از زاویه کناری، ظاهر گونیا وار کولر گازی AC30H02  امرسان، کارایی بی نظیری در انتقال جریان هوا دارد.

جمع‌بندی

کولر گازی امرسان مدل AC30H02  با طراحی مینیمال و عملکرد پر بازده انتخاب مناسبی برای فضاهای کوچک و بزرگ است. کولر گازی امرسان مدل AC30H02  با قابلیت پاکسازی خودکار اواپراتور از گرد و خاک به منظور افزایش کارایی و استفاده از تکنولوژی توربو جهت سرمایش و یا گرمایش سریع مناسب کسانی ست که علاوه بر حمایت از کالای ایرانی قصد دارند کیفیت را با قیمت مناسب بخرند. شرکت امرسان با فراهم کردن مجموعه‌ای از کولر‌های گازی مدرن شما را از انتخاب کالاهای خارجی بی‌نیاز می‌کند.

شما می توانید این محصول را از ما به عنوان یکی از معتبر ترین نمایندگی های امرسان در کشور و معتبر ترین و اصلی ترین نمایندگی امرسان در شیراز خرید کنید. علاوه بر ضمانت شرکت امرسان ،از ضمانت ۷ روزه بررسی اصالت و کیفیت کالا نیز بهره ببرید.

فروشگاه مولایی ، بزرگ ترین فروشگاه لوازم خانگی در شیراز و جنوب کشور ، اماده ارائه خدمت به شما مشتریان عزیز میباشد. 

سبد خرید
مشاوره و خرید