وبلاگ بازرگانی مولایی, راهنمای خرید لوازم خانه و آشپزخانه

خرید لوازم خانگی در شیراز

این روز ها خرید لوازم خانگی یکی از دشوارترین کار ها است و انتخاب یک محصول از میان تعداد بیشمار برند ها و مارک های مختلف با قیمت ها و اپشن های متفاوت بسیار پیچیده و شک برانگیز است.

اگر قصد خرید یخچال فریزر، ساید بای ساید ، ماشین ظرفشویی ، ماشین لباسشویی ، هود ، فر توکار ، مایکروویو ، جاروبرقی ، آون توستر و یا … دارید ، حق شماست که در خواست خرید از یک فروشگاه معتبر را داشته باشید که علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت با پایین ترین قیمت ممکن ، محصولات را تضمین نیز بکند.

ما در این مقاله قصد داریم یکی از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی واقع در شیراز را به شما معرفی کنیم.

مرکز خرید لوازم خانگی در شیراز

بازرگانی مولایی مرکز اصلی و عمده خرید و فروش لوازم خانگی در جنوب کشور می باشد.

فروشگاه مولایی از ۳۰ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی فروش لوازم خانگی، فرش و مبلمان منازل برخوردار است و در طول این سال‌ها دائماً دامنه‌ی خدمات و محصولات خود را گسترش داده است و امروزه مفتخر هستیم که بهترین و با کیفیت ‌ترین لوازم خانگی را از میان برند‌های معتبر و شناخته شده‌ی بازار به شما مشتریان ارائه دهیم .

فروشگاه مولایی واقع در شهر شیراز میباشد و تمامی نقاط کشور را برای سفارش آنلاین و ارسال پوشش میدهد.

شما هم با خرید آنلاین و هم با خرید حضوری از فروشگاه مولایی ، از ضمانت 7 روزه بررسی اصالت و کیفیت کالا بهره مند می شوید. این ضمانت از طرف فروشگاه و علاوه بر ضمانتی است که خود کالا و شرکت تولید کننده برای محصول قرار داده است.

فروشگاه مولایی هم اکنون یکی از اصلی ترین و بزرگ ترین مراکز خرید لوازم خانگی در شیراز میباشد. شما میتوانید با سفارش آنلاین کالای خود از طریق وبسایت از تمامی خدمات فروشگاه مولایی بهره ببرید. سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با چند روش و شیوه پستی برای شما ارسال خواهد شد. ارسال به تمامی نقاط کشور در کوتاه ترین زمان برای شما انجام خواهد گرفت.

فروشگاه مولایی به عنوان مرکز خرید لوازم خانگی در شیراز ، تمامی محصولات مورد نیاز شما را دارا میباشد. اگر به دنبال خرید ساید بای ساید و یا حتی ظروف آشپزخانه باشید میتوانید در فروشگاه مولایی محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید.

بازرگانی لوازم خانگی مولایی در شیراز ، نمایندگی رسمی بسیاری از برند ها و مارک های معتبر و پرفروش موجود در بازار نیز هست.

بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی اصلی و مرکزی امرسان در شیراز و استان فارس فعالیت میکند. همچنین نمایندگی اصلی و مرکزی برند هایی همچون ایستکول ، پارس خزر ، هوریون و… نیز در شیراز میباشد.

پس اگر به دنبال خرید از یک فروشگاه مرکزی و اصلی میگردید که با کیفیت ترین محصولات را با ارزانترین قیمت به شما ارائه دهد فروشگاه مولایی بهترین گزینه برای شما است.

سبد خرید
مشاوره و خرید