وبلاگ بازرگانی مولایی

بهترین یخچال فریزر های امرسان

امرسان برندی مطرح با طرح‌های زیبا و کاربردی است که تنوع محصول بالایی دارد. اگر برای خرید یخچال فریزر خود برند امرسان را انتخاب کرده اید ، باید بگویم که بهترین انتخاب ممکن را انجام داده اید.

امرسان محصولاتی شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز و هود، ماشین‌لباسشویی و جاروبرقی را تولید کرده و یخچال آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. خط تولید اولین یخچال ۱۶ فوت با طراحی جدید در سال ۱۳۶۶ به مرحله بهره‌برداری رسید. ویژگی‌های اصلی این محصول در طراحی بدنه و سیستم تبرید، آن را به یکی از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای داخلی تبدیل کرده است.

محصولات امرسان شامل 36 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. نصب تمامی محصولات رایگان و به عهده شرکت امرسان میباشد. شما برای استفاده از این خدمات باید از نمایندگی رسمی امرسان خرید کنید. بازرگانی مولایی معتبرترین و اصلی ترین نمایندگی امرسان در شیراز و جنوب کشور میباشد که بیش از 30 سال سابقه در زمینه لوازم خانگی را دارا است. شما میتوانید با خرید از بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی رسمی امرسان در شیراز و جنوب کشور ، علاوه بر خرید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، از گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت بهره ببرید.

بهترین یخچال فریزر های امرسان :

یخچال فریزر امرسان مدل TF16T329CLA

یخچال امرسان مدل TF16T329CLA محصولی جمع‌وجور و کاربردی است که انتخابی ایده‌آل برای زوج‌های جوان و خانواده‌های کم‌جمعیت است. نمودار مصرف انرژی ++A نقطه قوت این محصول به‌شمار رفته و این محصول را در دسته‌ی کم‌مصرف‌ترین محصولات قرار می‌دهد. یخچال امرسان مدل TF16T329CLA ۴ طبقه داشته و فضای مناسبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. فضای فریزر زیاد نبوده و حداقل فضای مورد نیاز را فرآهم کرده است. طبقات شیشه‌ای نشکن خیال شما را راحت کرده و نگران شکستن طبقات یخچال نباشید. کشویی جدا برای قرار دادن میوه و سبزی تعبیه شده تا با دیگر مواد داخل یخچال قاطی نشود و در فضای اختصاصی قرار گیرد.

این محصول امرسان دارای چهار طبقه‌ی داخلی است و همه طبقات قابل تنظیم است، به‌طوری‌که می‌توان آن‌ را در شیارهای ازپیش‌تعیین‌شده در بدنه‌ی یخچال، تنظیم کرد. یک صندوق پلاستیکی نیز در پایین‌ترین قسمت یخچال در نظر گرفته شده است که می‌توان میوه یا کیسه‌های محتوی مواد مختلف را در آن‌ها قرار داد. یخچال مدل TF16T329CLA دارای محفظه‌های مختلف روی در است که از آن‌ها می‌توان برای نگه‌داری بطری‌های کوچک و بزرگ، کره، پنیر، تخم‌مرغ و … استفاده کرد. البته باید توجه داشت که در نباید زیاد سنگین شود.

یخچال و فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP

یخچال و فریزر بدون برفک «امرسان» مدل « BFN22D-M/TP»، با نمودار مصرف انرژی A، یکی از انواع یخچال‌های پربازده است. این یخچال 345 لیتر گنجایش دارد که از این میزان 248 لیتر ، گنجایش یخچال و مابقی ظرفیت فریزر است. تعداد طبقات موجود در محفظه‌ی این یخچال، چهار است و تعداد طبقات درب، به چهار عدد می‌رسد. جنس طبقات محفظه از شیشه‌ی نشکن است. سیستم عیب‌یاب هوشمند و سیستم کاهش‌دهنده‌ی مصرف انرژی در یخچال، یک امتیاز ویژه است که این مدل از آن بهره می‌برد. مدل BFN22D-M/TP، با سیستم کمپرسور کار می‌کند و گاز خنک‌کننده‌ی  R134a در آن جریان دارد.  یک ویژگی مطلوب این یخچال، حالت تعطیلات( اقتصادی) است.

 کارکرد مجزای فریزر و قابلیت فریز کنندگی سریع فریزر یک قابلیت منحصربه‌فرد دیگر این یخچال است. ظرفیت انجماد فریزر این مدل ، در طی24  ساعت به 4.5 کیلوگرم می‌رسد. سیستم کنترل در این یخچال الکترونیکی است و پنل کنترل LED بر روی بدنه‌ی آن نمایان است. کلاس آب و هوایی مدل  BFN22D-M/TPمعتدل است و در آن گردش هوای چندگانه اتفاق می‌افتد. این یخچال، حداکثر 43 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. با داشتن آب‌سردکن، جاتخم‌مرغی و جالبنیاتی و مجهز بودن به قفل کودک، این یخچال چیزی کم ندارد! این یخچال گواهی‌نامه‌ی  ISO 9001-2008 دارد.

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-EL-TP

یخچال بخشی جدایی‌ناپذیر از آشپزخانه‌ی ما بوده و باید باتوجه به نیاز خود یخچال مناسب را انتخاب کنیم. یخچال امرسان مدل BFN22D-EL-TPدستگاهی کارآمد و زیبا در گروه یخچال فریزرهای کمبی یا یخچال فریزرهای بالا پایین قرار می‌گیرد. در این مدل فریزر در پایین و یخچال در بالا قرار گرفته است. که هر یک با درهای مستقل در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. درها به سمت راست باز می‌شوند. یخچال امرسان مدل BFN22D-EL-TP مصرف انرژی پایین در رده A دارد. ظرفیت یخچال و فریزر در حدی است که می‌توان مقادیر زیادی مواد غذایی را سرد یا فریز کرد. فریزر دارای چهار طبقه است که می‎توان در آن‌ها مواد غذایی را داخل کیسه یا ظرف قرار داده تا یخ بزنند.

 

یخچال فضای مناسبی داشته و دارای 4 طبقه است که می‌توان طبقات را در ارتفاع‌های مختلف در شیارهای تعبیه شده قرار داد تا فضا برای قرار گرفتن ظروف یا مواد غذایی حجیم وجود داشته باشد. روی در یخچال نیز طبقات متعدد و متنوعی تعبیه شده است که می‌توان شیشه‌های مختلف، بطری و تخم مرغ‌ها در آن نگهداری کرد. دو کشوی زیرین یخچال نیز فضای کافی برای نگهداری میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است. بر سطح داخلی در فریزر هم یک طبقه در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای فریز کردن مواد یا بسته‌های کوچک مفید واقع شود. طراحی رویه در مانند یخچال‌های معمول، ساده بوده و جلوه‌ای خاص به آشپزخانه می‌بخشد. امرسان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید و عرضه‌کنندگان لوازم خانگی برقی است که در بازار ایران به خوبی شناخته شده است.

شما با خرید از بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی فروش امرسان در شیراز و جنوب کشور ، میتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات استفاده کنید. فروشگاه مولایی از ۳۰ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی فروش لوازم خانگی، فرش و مبلمان منازل برخوردار است و در طول این سال‌ها دائماً دامنه‌ی خدمات و محصولات خود را گسترش داده است و ما امروزه مفتخر هستیم که بهترین و باکیفیّت‌ترین لوازم خانگی را از میان برند‌های معتبر و شناخته شده‌ی بازار به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

سبد خرید
مشاوره و خرید