وبلاگ بازرگانی مولایی

بهترین هود آشپزخانه | راهنمای خرید هود

هود آشپزخانه یکی از کاربردی ترین و مورد نیاز ترین وسایل آشپزخانه میباشد. هود آشپزخانه با داشتن قابلیت مکش تمامی چربی های معلق در هوا ، بوی غذا و دود های ایجاد شده را از آشپزخانه شما خارج میکند. اگر به دنبال خرید هود برای آشپزخانه خودتان میگردید ما در این مقاله به معرفی بهترین هود های آلتون میپردازیم. 

Kitchen Hood Repair & Installation Services in Dhaka | Sheba.xyz

قبل از معرفی بهترین هود های آشپزخانه ، اشاره ای میکنیم به انواع هود و تفاوت های آن ها : 

انواع هود آشپزخانه

هود آشپزخانه به سه دسته عمده تقسیم میشوند: 

هود شومینه ای : این مدل از هود ها معمولا از جنس تمام استیل و یا استیل و شیشه هستند. قابلیت نصب بر روی دیوار و شکلی مثل قیف برعکس دارند. 

هود مورب : هود مورب نسبت به هود شومینه ای از زیبایی بیشتری برخوردار است. نمای بیرونی آن شیشه و یا ترکیب شیشه و استیل است. هود مورب نسبت به دیگر مدل هود ها از قدرت مکش پایین تری برخوردار است. 

هود توکار (مخفی) :  این مدل از هود ها درون کابینت نصب میشوند و در اشپزخانه شما زیاد مشخص نیستند. 

 

معرفی بهترین هود آشپزخانه : 

در این مقاله به معرفی برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین هود های آشپزخانه میپردازیم. 

هود آلتون مدل H501 :

هود آشپزخانه آلتون مدل H501 محصولی کارا و زیبا می باشد که توسط شرکت آلتون عرضه شده است. این هود در رنگ استیل و سایز ۹۰ سانتیمتر ساخته شده و برای نصب بالای گازهای ۹۰ سانتیمتری و کوچک‌تر مناسب می باشد .

طراحی هود ۵۰۱ آلتون به صورت مورب است و در قسمت راست هود، پنلی همراه با صفحه نمایش LCD تعبیه شده که می توان به آسانی دور موتور را با توجه به فضای مورد نظر و بخار و دود متصاعد شده در چهار درجه تنظیم کرد. حجم مکش در نظر گرفته شده برای هود شومینه ای Alton H501 برابر با ۷۵۰ متر مکعب بر ساعت است که حجم نسبتا بالایی محسوب می گردد. این هود به ۲ فیلتر آلومینیومی ۳ لایه قابل شستشو مجهز شده که به‌ خوبی بخار و ذرات متصاعد شده در هوا از طریق این فیلترها جذب می‌ شود و همچنین جهت کارایی بیشتر می توان به‌ راحتی فیلترها را خارج نمود و با برس و مواد شوینده به‌ خوبی آن‌ ها را تمیز کرد.
روشنایی صفحه ی اجاق گاز از طریق لامپ هایی که مجهز به تکنولوژی SMD است، تامین می گردد و این لامپها در قسمت زیرین هود قرار گرفته اند. از دیگر مشخصات هود آلتون مدل ۵۰۱ می توان به سنسور دود ، بو ، گاز و حرارت و قابلیت نمایش ساعت و تایمر اشاره کرد. شرکت تولیدی صنعتی البا با برند تجاری آلتون با بکارگیری متخصصین مجرب و بهره گیری از پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات و ابزارهای صنعتی، اقدام به تولید اجاق گازهای مبله (فردار / بدون فر)، انواع هودهای خانگی، اجاق گازهای صفحه ای توکار و فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) نمود و اکنون به عنوان یک واحد تولیدی ملّی پیشرو در نوآوری و کیفیت در بازار محسوب می گردد.
 

هود شومینه ای آلتون مدل H204 :

خرید هود شومینه ای آلتون مدل H204 فروش ویژه هود شومینه ای آلتون| سپاهان ست

هودی با نمای شیشه سکوریت مشکی را در تصویر ملاحظه می‌کنید. از ویژگی‌های قابل ملاحظه این مدل، موتور فلزی ۵ دور پر قدرت سوپرسایلنت است و در نتیجه قدرت مکش هود را تا عدد ۹۰۰ مترمکعب بر ساعت ارتقا میدهد. 

همچنین دارای دو عدد جک گازی برای درب، قابلیت نصب فیلتر کربنی، کلید لمسی و صفحه نمایش LCD و همچنین ۲ عدد فیلتر آلومینیومی ۳ لایه قابل شست‌و‌شو هست. علت لایه لایه بودن این فیلترها در این است که اگر گرد و غبار و روغن و… در لایه اول جذب نشود، قطعا در لایه‌های دوم یا سوم جذب خواهد شد تا به قطعات داخلی هود آسیب وارد نشود.

نکته بسیار مهم دیگر این‌که، فیلتر قابلیت شست‌و‌شو دارد.از دیگر امکانات این هود ۹۰ سانتی‌متری:


• قابلیت نمایش ساعت و تایمر
• دارای سنسور دود، بو، گاز و حرارت
• دارای لامپ SMD نواری بلند و قابل تنظیم

• دارای دودکش بلند و قابل تنظیم
• میزان صدا: ۶۳ دسی‌بل

هود شومینه شیشه‌ای آلتون مدل H313 : 

هود آلتون مدل H313 این هود دارای عرض 90 سانتی متر و نمای شیشه سکوریت اپتیک نقره ای و 2 عدد جک گازی برای درب و موتور فلزی 5دور قدرت سوپر سایلنت و قدرت مکش 900 متر مکعب و 2 عدد فیلتر آلومینیومی قابل شستشو و قابلیت نصب فیلتر کربنی و کلید لمسی و صفحه نمایشگر LCD و قابلیت نمایش تایمر و ساعت و لامپ SMD نواری بلند قابل تنظیم و سنسور دود, بو, گاز و حرارت می باشد.

سبد خرید
مشاوره و خرید