وبلاگ بازرگانی مولایی

معرفی برند کروپ | برند کروپ ساخت کجاست؟

معرفی برند کروپ | برند کروپ ساخت کجاست؟

اگر به دنبال خرید وسایل آشپزخانه هستید حتما این سوال برایتان پیش آمده که چه برندی را برای خرید انتخاب کنید. برند های مختلفی در بازار موجود هستند. اما ما در این مقاله به معرفی یکی از بهترین برند ها در زمینه لوازم خانه و اشپزخانه مخصوصا ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی میپردازیم.

برند کروپ یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان لوازم خانه و آشپزخانه است و اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی و یا خرید ماشین لباسشویی هستید حتما نام این برند را شنیده اید. برخی از سوالاتی که پیش می اید این است که برند کروپ ساخت کجاست ؟ ماشین لباسشویی کروپ خوبه ؟ ماشین ظرفشویی کروپ خوبه ؟ قیمت محصولات کروپ چند است ؟ و… ما در این مقاله به تمامی این سوالات شما پاسخ میدهیم .

برند کروپ ساخت کجاست ؟

برند کروپ ساخت ایران و زیر مجموعه شرکت پاکشوما می باشد . پاکشوما که سال هاست خود را در زمینه وسایل شوینده مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی ثابت کرده ، در سال 1389 تصمیم به ساخت برند کروپ کرد .

 

برند کروپ بعد از تاسیس در سال 1389 به سرعت بخش عظیمی از بازار لوازم خانگی ایران را تصرف کرد. محصولات این شرکت به خصوص ماشین لباسشویی کروپ و ماشین ظرفشویی کروپ ، به محبوبیت و فروش بالایی در میان مشتری ها دست یافتند.

محصولات برند کروپ شامل ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی و … است که تمامی این محصولات در فروشگاه مولایی قابل خرید هستند.

ماشین لباسشویی کروپ

ماشین لباسشویی های کروپ در دو نوع اتوماتیک و نمیه اتوماتیک (دو قلو) تولید میشود. در هر دو نوع ماشین لباسشویی ها تنوع بسیار بالایی وجود دارد که به شما این امکان را میدهد تا محصولی کاملا دلخواه را خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی کروپ 

ماشین ظرفشویی های کروپ از از پیشرفته ترین و بروز ترین ماشین ظرفشویی های موجود در بازار هستند. ماشین ظرفشویی های کروپ با ظرفیت 14 نفره و تعداد 3 سبد تولید میشوند و همچنین دارای چندین برنامه شستشوی مختلف هستند. نکته قابل توجه در ماشین ظرفشویی های کروپ میزان لرزش و صدای بسیار پایین میشود. 

گارانتی و خدمات پس از فروش کروپ 

 پشتیبان و ضامن خدمات پس از فروش کروپ شرکت پاک سرویس است که گارانتی شرکت پاشوما را نیز بر عهده دارد. تمامی محصولات کروپ دارای 18 تا 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشند. 

نصب تمامی محصولات کروپ رایگان و برای بهره بردن از گارانتی الزامی میباشد. 

برای ارتباط با شرکت پاک سرویس با شماره 1608 تماس حاصل نمایید. 

نمایندگی کروپ 

فروشگاه مولایی به عنوان نمایندگی محصولات کروپ تمامی محصولات کروپ را دارا و به مشتریان عزیز ارائه میدهد. 

شما میتوانید تمامی محصولات کروپ را با کمترین قیمت از بازرگانی مولایی خریداری کنید.

بازرگانی مولایی واقع در شهر شیراز مرکز اصلی فروش لوازم خانگی در جنوب کشور میباشد و بهترین محصولات از بهترین برند ها را به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد. 

4 دیدگاه در “معرفی برند کروپ | برند کروپ ساخت کجاست؟

  1. کاربر سایت گفت:

    سلام. با اینکه گروپ ساخت داخل است ولی قطعاتش پیدا نمیشه.
    لباسشویی کروپ ما بعلت شکسته شدن قلاب چدنی درب جلو تقریبا ۲ ماه تعطیل شده.
    حتی نصاب نمایندگی هم نتونست پیدا بکنه.
    بابلسر هستم.

    1. ali molaei گفت:

      با عرض سلام و خسته نباشید. خدمتتون عرض کنم که منتاژ ایران هست و شرکت پاکشوما میزنه با نمایندگی خودشون تماس بفرمایید شماره نمایندگی 16008 هست

  2. کاربر سایت گفت:

    سلام منم کیسه جارو برقی رو پیدا نمیکنم واقعا ازش راضی بودم ده سال که دارمش سالم سالم ولی لوازم جانبیش پیدا نمیشه گیلان هستم

    1. منصور طوبائی گفت:

      با سلام ممنون از دیدگاه شما
      مدل جاروبرقی و نوع کیسه جارو برقی (دائمی یا یکبارمصرف) مشخص کنید تا در صورت موجود ثبت سفارش کنید
      درصورت راهنمایی بیشتر با شماره 91004848-071 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
مشاوره و خرید