راهنمای خرید لوازم خانه و آشپزخانه, مجله, وبلاگ بازرگانی مولایی

معرفی برند کرشر (کارچر)

معرفی برند کرشر (کارچر)

کرشر (کارچر)

معرفی برند کرشر (کارچر)

  از زمانی که مردم قابلیت های بخارشو ها را شناختند و برای تمیز کردن منازل خود از بخارشوی استفاده میکردند برند کارچر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت . شاید این کمپانی اولین کمپانی نبود که بخارشوی و جارو برقی تولید میکرد اما جزو اولین برند هایی بود که محصول با کیفیت تولید میکرد . به همین جهت بود که سریع در میان زبان ها افتاد . اما موضوعی که بسیار زیاد ذهن خریداران را به خود مشغول میکرد این بود که اصلا برند کارچر ساخت کجاست ؟ این برند چه محصولاتی دارد ؟ البته ما پیش از این در رابطه با بخارشوی کارچر و همچنین جارو برقی کارچر مطالب نوشته بودیم اما هیچوقت به این موضوع نپرداخته بودیم که این برند ساخت کجاست و اصلا از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کرده است . برای دانستن این موضوعات حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .
 

برند کارچر ساخت کجاست ؟

یکی از موضوعاتی که افراد زیادی میخواهند آن را بدانند این است که برند کارچر ساخت کجاست . باید بدانید که برند با کیفیت و قدیمی کارچر برای اولین بار در سال 1935 یعنی نزدیک به یک قرن پیش توسط آلفرد کارچر تاسیس شد و فعالیت خود را در شهر وینندن آلمان آغاز کرد . این که میگویند برند کارچر یک برند ایتالیایی است کاملا دروغ است و برای این که در حدود 10 سال پیش شایعه شده بود که محصولات لوازم خانگی ایتالیایی کیفیت بسیار بالایی دارند برخی از فروشندگان برای این که محصول خود را بفروشند میگفتند که این محصولات ایتالیایی هستند .
برند کارچر ساخت کجاست ؟

کارچر یا کرشر کدام صحیح است ؟

برخی از فروشندگان محصولات این برند لوازم آن را کارچر میخوانند و برخی دیگر به آن کرچر میگویند . بلاخره باید مشخص شود که کارچر یا کرشر کدام صحیح است ؟ در واقع کلمه اصلی این برند به صورت KARCHER نوشته میشود که ما ایرانی ها آن را کارچر میخوانیم اما خود آلمانی ها به لهجه و تلفظ خود آن را کرشر میخوانند . در واقع تفاوتی در میان کارچر یا کرشر وجود ندارد و تفاوت در نوع تلفظ ما و خارجی زبان هاست .

کارچر آلمان را بهتر بشناسید !

حال که دانستید کارچر ساخت کجاست و توسط چه کسی پایه گذاری شده است زمان آن فرا رسیده است تا کارچر آلمان را بهتر بشناسید . این کمپانی بیشتر در حوزه تولید لوازم شست و شو فعالیت میکند و اولین واتر جت فشار قوی با آب گرم یا همان کارواش را در سال 1950 یعنی 15 سال پس از آغاز فعالیتش تولید و به بازار اروپا معرفی کرد . پس از ادامه فعالیت این کمپانی ، کارچر تصمیم گرفت تا اولین کمپانی خارچ از آلمان خود را در سال 1964 در کشور فرانسه افتتاح کند .
از سال 1974 فعالیت اصلی کارچر یعنی تولید انواع واتر جت های فشار قوی شدت گرفت و با گسترش فعالیت خود به تولید انواع بخارشوی ، شوینده ، جارو برقی و … نیز پرداخت . سیستم تصفیه آب های خانگی و صنعتی جزو پر فروش ترین محصولات این برند محبوب و پر تلاش است . این کمپانی با دارا بودن بیش از 21 کارخانه در 18 کشور جهان نظیر آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، برزیل ، رومانی ، لیتوانی ، لیختن اشتاین ، آمریکا ، لهستان ، چک ، ترکیه و … توان تولید بیش از 3000 کالا را دارد .

بررسی کیفیت جارو برقی کارچر

اگر به دنبال خرید یک جارو برقی خوب و با کیفیت هستید و با جارو برقی های برند کارچر مواجه شده اید حتما به دنبال این هستید که کیفیت این جارو برقی ها چطور است و نسبت به سایر برند های موجود در بازار چه مزیت هایی دارد . در این قسمت میخواهیم بررسی کیفیت جارو برقی کارچر را به طور کامل به شما ارائه دهیم . کیفیت بالای موتور جارو برقی های کارچر یکی از دلایلی است که افراد به خرید از این برند روی می آورند . موتور یک جاروبرقی اصلی ترین عضو آن است و برند کارچر به عنوان یک برند با سابقه صنعتی توانسته تا با تولید موتور هایی با کیفیت بالا و طول عمر بالا از این لحاظ نسبت به رقبای خود متمایز باشد.
طراحی مناسب و زیبایی جارو برقی های کارچر یکی دیگر از عواملی است که سبب میشود افراد به خرید این جارو برقی ها روی بیاورند . معمولا جارو برقی ها ظاهر مشابهی دارند و همگی در یک سبک طراحی و عرضه میشوند . برند کارچر با طراحی زیبایی بدنه جارو برقی ها سبب شده است که جارو برقی های کارچر از آن حالت خشکی جارو برقی های معمول خارج شود . نکته قابل توجه در رابطه با این که جارو برقی کارچر ساخت کجاست این است که همانطور که گفتیم کارچر در 18 کشور جهان کارخانه تولیدی دارد که ممکن است جارو برقی که شما خریداری میکنید در هر کدام از کشور ها باشد اما مهم آن است که همگی تحت نظر کمپانی اصلی آلمان محصول تولید میکنند .

کارواش کارچر ساخت کجاست ؟

از زمانی که کارواش های خانگی یا همان واتر جت ها وارد بازار شدند دیگر هزینه ای که ماهانه برای شست و شوی ماشین به کارواش ها برای شست و شو و تمیز کردن فضای خارجی ماشین انجام میشد کسر شد علاوه بر آن شست و شوی حیاط و برخی از نقاط ساختمان که امکان دسترسی به آن وجود ندارد با استفاده از کارواش ها ساده تر است . کارواش های کارچر جزو برترین کارواش هایی است که این روز ها در بازار لوازم شست و شو نظافتی وجود دارد . خیلی ها میخواهند بدانند که کارواش کارچر ساخت کجاست ؟ باید بدانید که این محصولات ساخت هر کدام از کمپانی های سراسر جهان این برند هم که باشند باز هم تحت نظر کمپانی اصلی این برند یعنی کارچر آلمان کار میکنند .

برند کارچر چه محصولاتی دارد ؟

همانطور که در پاسخ به سوال کارچر ساخت کجاست گفتیم این برند ساخت آلمان محسوب میشود ، در پاسخ به کسانی که میپرسند برند کارچر چه محصولاتی دارد باید بگوییم که واتر جت ، دستگاه زمین شوی صنعتی ، سوییپر ، جارو برقی صنعتی ، پله برقی شوی ، آیس بلاست ، کارواش اتوماتیک ، بخارشوی صنعتی ، فرش شوی ، مبل شوی ، بخار شوی خانگی ، جارو برقی خانگی ، موکت شوی های صنعتی و … از محصولات پر طرفدار و پر فروش برند کارچر است . این برند بیشتر در حوزه تولید محصولات نظافتی چه صنعتی و چه خانگی فعالیت میکند .  

جایگاه برند کارچر در بازار آلمان

شرکت کارچر همواره جزو ۱۰۰ برند برتر بازار آلمان بوده است. این برند در آخرین رده بندی که توسط دولت آلمان در سال ۲۰۱۵ اعلام شده است در جایگاه شصت و دوم قرار داشته است.

برند کارچر به صورت داوطلبانه آثار تاریخی را نظافت می کند

ارزش های اجتماعی در برند کارچر

کارچر آلمان همواره توجه ویژه ای به حفظ منابع طبیعی داشته است. به گونه ای که علاوه بر ساخت دستگاه های کم مصرف (تکنولوژی سبز)، با موسسات حفظ محیط زیست نیز به صورت فعال همکاری می نماید.

حفظ محیط زیست یکی از ارزش های برند کارچر است

کارچر علاوه بر حفظ محیط زیست فعالیت چشم گیری در حفظ آثار باستانی دارد. برندکارچر برای همین منظور نظافت حرفه ای بیش از ۸۰ مکان تاریخی و فرهنگی را در بیش از ۲۰ کشور دنیا به صورت داوطلبانه انجام داده است.

همچنین شرکت کارچر در مواقع بروز حوادث طبیعی با قراردادن دستگاه های تصفیه آب اقدام به تامین آب شرب سالم برای حادثه دیدگان می نماید.

افتخارات برند کارچر

برند کارچر آلمان پر افتخارترین برند در صنعت نظافت و پاکیزگی در دنیا است. کارچر تا کنون بیش از ۱۰۰ جایزه  از ۳۵ موسسه بین المللی دریافت کرده است. کارچر آخرین جایزه خود را با معرفی نسل جدید موکت شوی های صنعتی در نمایشگاه اینترکلین آمستردام دریافت کرده است. برند کارچر یکی از محبوب ترین برند ها در قاره اروپا است بگونه ای که همواره نام کارچر تدائی کننده فعل نظافت و پاک کردن است.

ظرفیت تولید در شرکت کارچر

شرکت کارچر آلمان یک شرکت بزرگ چند ملیتی است. این شرکت دارای ۲۱ کارخانه در ۱۸ کشور دنیا است. از جمله کشور هایی که میزبان کارخانه هاب کارچر بوده اند می توان به آلمان، فرانسه، ایتالیا، برزیل، آمریکا، لهستان، چک، چین، ترکیه، اسلوونی، رومانی، لیتوانی و لیختن اشتاین اشاره نمود. این کارخانه ها توان تولید بیش از ۳۰۰۰ قلم کالای متفاوت را دارند. این شرکت دارای ۱۱۰۰۰ نفر نیروی کار است که ۲۰۰۰ نفر از آنها در بخش تحقیق و توسعه (R&D) فعالیت دارند. شرکت کارچر در سال ۲۰۱۲ درآمد خالص ۲ میلیارد یورو را ثبت کرده است.

برند کارچر در بازار ایران

کارچر در بازار ایران نیز جزو برند های محبوب در حوزه نظافت است در حال حاضر بیش از یک دهه از حضور محصولات کارچر در بازار ایران میگذرد و این برند توانسته است جایگاهی مناسب را در خانه های ایرانی کسب کند بگونه ای که در بسیاری از خانه های ایرانی بخار شوی های کارچر و یا کارواش آن به عنوان یک وسیله نظافتی کاربردی حظور دارد. بخار شوی های کارچر امروزه جزو جدایی ناپذیر لوازم نظافت منزل است. همچنین کارواش های با کیفیت کارچر نیز همواره به عنوان یک دستیار نظافتی در پارکینگ خانه ها آماده خدمت است. ما در یورو کالا محصولات با کیفیت کارچر را با ضمانت نامه شرکت مهستان ارائه می کنیم و به شما پیشنهاد می دهیم از محصولات این شرکت در روند نظافت روز مره خانه و یا محل کار خود بهره ببرید
نمایندگی کارچر در ایران کیست ؟

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده اصلی برند کارچر در ایران فعالیت میکند . خدمات پس از فروش این برند نیز توسط همین کمپانی تامین میشود .

بخارشوی کارچر خوبه بخریم ؟

در رابطه با این پرسش باید بیان کنیم که بخارشو های این برند مانند سایر محصولات آن کیفیت بالایی دارد و شما میتوانید با این بخارشو ها خانه خود را برق بیاندازید .

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
مشاوره و خرید