وبلاگ بازرگانی مولایی

معرفی برند ایستکول | یخچال ایستکول ساخت کجاست ؟

اگر به دنبال خرید یخچال ، فریزر و یا آبسرد کن هستید حتما نام برند ایستکول به گوش شما خورده و یا آن را دیده اید. سوالات بسیار زیادی از ما میشود که ایستکول ساخت کجاست ، آیا برند ایستکول خوبه ، یخچال ایستکول خوبه و … ما در این مقاله علاوه بر معرفی برند ایستکول به تمامی سوالات شما پیرامون این برند جواب خواهیم داد. شما همچنین میتوانید سوالات خود را در قسمت نظرات بپرسید.

معرفی برند ایستکول

ممکن است فکر کنید که برند ایستکول از برند های تازه وارد در بازار است اما اینطور نیست. شرکت تکران مبرد (ایستکول) در سال 1356 فعالیت خود را در زمینه تولید یخچال فریزر آغاز کرد. شرکت تکران مبرد برند ایستکول را در سال 1382 معرفی کرد و سپس با راه اندازی خط تولید یخچال ۹فوت ایستکول به کار خود ادامه داد و امروزه لوازم خانگی ایستکول شامل انواع یخچال، فریزر، آب سرد کن و … می شود.

نمایندگی ایستکول

تعداد نمایندگی های ایستکول به عدد 300 می رسد و لوازم خانگی ایستکول با گارانتی 18 ساله و نصب رایگان ارائه می شوند و از افتخارات این تولیدکننده ایرانی می توان از کسب عنوان های صنعت‌گر برتر سال 1393، دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف ‌کنندگان در سال‌های 1393 و 1394، دریافت تندیس نقره‌ای ملی رعایت حقوق مصرف ‌کنندگان از سال‌های 95 تا 97 و… نام برد.

افزایش نرخ ارز، خروج شرکت های خارجی و ورود کالاهای قاچاق و در نهایت گرانی محصولات خارجی منجر شد تا توجه مشتریان ایرانی به خرید لوازم خانگی های ساخت داخل جلب شود و در این میان، تولیدکنندگان ایرانی در تلاش هستند تا با تولید محصولاتی با کیفیت، مشتریان را برای خرید کالای ایرانی مجاب کنند که البته تحقق این شعار می تواند اقتصاد کشور را تقویت و مستحکم کند. بعد از پاسخ به سوال لوازم خانگی ایستکول ساخت کجاست حالا وقت آن رسیده که به سوال یخچال ایستکول ساخت کجاست و معرفی لوازم خانگی ایستکول بپردازیم.

یخچال ایستکول ساخت کجاست؟

با خواندن متن بالا می توانید پاسخ سوال یخچال ایستکول ساخت کجاست ؟ را دریافت کنید که در واقع پاسخ آن با سوال لوازم خانگی ایستکول ساخت کجاست مشابه است. این برند ایرانی در زمینه تولید یخچال‌هایی از 3 تا 12 فوت برای مصارف خانگی و یا صنعتی مشغول به کار است و در این بخش قصد داریم تا به معرفی یخچال های این شرکت و همچنین مزایا و معایب یخچال ایستکول بپردازیم.

آشنایی با محصولات و البته بررسی مزایا و معایب یخچال ایستکول به همراه گردآوری لیست قیمت در هنگام خرید می تواند انتخاب را برای شما راحت تر کند و در واقع به کمک این اطلاعات می توانید متناسب با نیازهای خود خرید کنید.

یخچال ایستکول به طور کلی شامل سه بخش یخچال، یخچال ویترینی و یخچال فریزر خودرو و کمپینگ DC می شود که در ادامه مشخصات و قیمت هر کدام معرفی شده است اما در خصوص مزایا و یا معایب یخچال ایستکول می توان گفت که برخی از یخچال های این شرکت دارای برچسب انرژی A هستند و به علاوه بسیار کوچک و سبک بوده که برای خوابگاه و یا هتل ایده آل هستند.

خرید محصولات ایستکول

شما میتوانید تمامی محصولات ایستکول را از نمایندگی رسمی ایستکول ، بازرگانی مولایی خریداری کنید. بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی شرکت ایستکول تمامی محصولا ایستکول را به شما خریداران با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه میکند. شما با خرید یخچال ، فریزر و … ایستکول از بازرگانی مولایی علاوه بر خریدی مطمئن از نمایندگی ، از ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات ایستکول نیز بهره میبرید.

سبد خرید
مشاوره و خرید