راهنمای خرید لوازم خانه و آشپزخانه

شکوفا گستر نمایندگی اصلی فیلیپس

شکوفا گستر نمایندگی اصلی فیلیپس

شرکت شکوفا الکتریک سرویس فعالیت خود را در سال 1384 در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لوازم شخصی تولید شده توسط یکی از بهترین برندهای دنیا یعنی فیلیپس آغاز کرد و پس از مدتی به دلیل کسب توفیقات فراوان در این زمینه، ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی کوچک و لوازم صوتی و تصویری را نیز به مجموعه فعالیت های خود اضافه نمود. توجه به رضایت مشتری و پایه ریزی اولیه شرکت براساس اصول مشتری مداری باعث گردید تا شکوفا الکتریک سرویس از همان ابتدا تنها به خدمات پس از فروش اکتفا نکرده و با برداشتن گامی بلندتر، توجه خود را به مراقبت پس از خدمات نیز معطوف نماید. جهت نیل به این مهم کلیه پرسنل این شرکت سعی نموده اند تا پس از ارائه هرگونه خدمات ارتباط خود را با مشتری قطع ننموده و ضمن اطمینان یافتن از رضایت تمامی مشتریان از خدمات دریافتی، همواره گوش شنوای صدای آن ها باشند.

استفاده از ابزارهایی مانند مرکز ارتباط با مشتریان، انبار مجهز و به روز قطعات یدکی، نرم افزار جامع خدمات پس از فروش، و امکانات کارگاهی، آموزشی و فنی پیشرفته، شرکت شکوفا الکتریک سرویس را به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات و سرویس های ویژه به مشتری معرفی نموده است.

سال 1394، شرکت با شروع ارائه خدمات پس از فروش محصولات خانگی بزرگ شامل یخچال، فریزر، لباسشویی، هود، اجاق گاز و فر برقی، فصل جدیدی را در فعالیت های خود گشود. از آن زمان تا به امروز انتقال تجربیات شرکت های فعال در این زمینه نه تنها باعث تکرار و تداوم موفقیت های گذشته شکوفا الکتریک سرویس شده است، بلکه با رویکرد مبتنی بر افزایش مستمر رضایت مشتری، این شرکت هر روز به اهداف از پیش تعیین شده خود که همانا ارائه خدمات در سطح عالی ترین استاندارد های جهانی می باشد نزدیک تر می گردد.

نمایندگی فروش فیلیپس در شیراز

شرکت فیلیپس به عنوان یک شرکت بزرگ و چند ملیتی، در ایران نیز دارای نمایندگی های مجاز در شهر های مختلف از جمله شیراز می باشد. این نمایندگی ها مجاز به ارائه خدمات پس از فروش و همچنین فروش محصولات اصل و با گارانتی شرکت فیلیپس هستند.

شرکت بزرگ و چندملیتی فیلیپس در شیراز نمایندگی فروش دارد. این شرکت تولیدکننده انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی و دیگر لوازم الکترونیکی است. نمایندگی فیلیپس در شیراز محصولاتی از جمله ریش‌تراش، سرخ‌کن بدون روغن، جاروبرقی، اتو بخار و تلویزیون فیلیپس را عرضه می‌کند. همه محصولات وارد شده توسط این نمایندگی اصلی بوده و فروشگاه لوازم خانگی مولایی این محصولات را با ارزانترین قیمت به فروش می‌رساند.

نکات خرید محصولات فیلیپس از نمایندگی شیراز :

از اصل بودن محصول اطمینان حاصل کنید: قبل از خرید محصول، حتما از اصالت آن مطمئن شوید. برای این کار می توانید به علامت های روی محصول و همچنین گارانتی آن دقت کنید.
قیمت محصول را مقایسه کنید: قبل از خرید محصول، قیمت آن را در چند نمایندگی مختلف مقایسه کنید.
خدمات پس از فروش را بررسی کنید: قبل از خرید محصول، از خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی مطمئن شوید.
از پرسنل نمایندگی مشاوره بگیرید: در صورت نیاز، از پرسنل نمایندگی برای انتخاب محصول مورد نظرتان مشاوره بگیرید.
با رعایت این نکات می توانید از خریدی مطمئن و بدون دردسر از نمایندگی های فیلیپس در شیراز لذت ببرید.

خدمات پس از فروش

شرکت شکوفا با ارایه طیف وسیعی از خدمات پس از فروش و پشتیبانی، استانداردهایی باکیفیت بالا و ارائه راه حل های سریع ، ایجاد تجربه مثبتی از محصول را برای مصرف کننده تضمین می کند. افراد ما در زمینه‌ی رسیدگی به امور مشتریان، تعمیرات و آموزش استفاده از محصولات آموزش دیده و مجرب هستند.

ما ارزش بسیار زیادی برای خدمات پس از فروش قائل هستیم. خدمات پس از فروش از الزامات بسیار مهم یک برند در حال رشد است. به همین دلیل خدمات پس از فروش همیشه برای ما در اولویت بوده است.

ما نه تنها به توسعه پایدار پخش می اندیشیم، بلکه موفقیت برندها با همراهی شرکای تجاری هدف ماست و حاصل آن شامل برندهای چند ملیتی شناخته شده‌ای است که در میان مردم محبوب و جاافتاده هستند و همچنین برندهای داخلی که به سرعت پیشتاز بازار شده اند.

سبد خرید
مشاوره و خرید