راهنمای خرید لوازم خانه و آشپزخانه, وبلاگ بازرگانی مولایی

خرید لوازم خانگی ایرانی

خرید لوازم خانگی ایرانی

خرید لوازم خانگی شیراز

چرا باید لوازم خانگی ایرانی بخریم ؟ طی سال های گذشته با چالش های زیادی نظیر گرانی کالاهای خارجی، خروج شرکت های کره ای و عرضه لوازم خانگی تقلبی دست و پنجه نرم می کند. به همین منظور تمایل به خرید لوازم خانگی ایرانی به دلیل قیمت مناسب تر و البته اطمینان از اصل بودن کالا در میان مشتریان افزایش پیدا کرده است. در این بخش قصد داریم تا به معرفی بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی بپردازیم.

تولیدکنندگان داخلی طی سال های اخیر محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کردند اگرچه برای رقابت با بهترین برندهای لوازم خانگی دنیا مسیر طولانی را در پیش داریم اما نمی توان کیفیت خوب و مزایای محصولات ایرانی مانند قیمت مقرون به صرفه و ارائه خدمات پس از فروش درخور مشتری ایرانی را نادیده گرفت.

بازرگانی مولایی بزرگ ترین فروشگاه لوازم خانگی در شیراز میباشد. شما با خرید از بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از برند های معروف ایرانی علاوه بر خرید با ارزانترین قیمت ممکن و بالا ترین کیفیت موجود ، از خدمات پس از فروش و ضمانت کالا و محصول نیز بهره میبرید.

معرفی بهترین برند های ایرانی

صنعت لوازم خانگی ایران پر از برندهای ریز و درشت است اما برندهای معروف لوازم خانگی ایرانی در حقیقت همان هایی هستند که سهم بیشتری از بازار لوازم خانگی ایران را در اختیا دارند. با وجود انواع مارک لوازم خانگی ایرانی که هر یک به اندازه توان خود، سهم بازار کسب کرده اند، انتخاب بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی کمی دشوار خواهد بود.

بر اساس گفتگویی که ال کا ایران در گذشته با یکی از کارشناسان صنعت لوازم خانگی صورت گرفته بود، اگر بخواهیم به لیست برندهای لوازم خانگی ایرانی اشاره کنیم، باید بگوییم مارک های لوازم خانگی ایرانی بیش از 250 عدد است. برندهایی که شاید خیلی از مخاطبان این حوزه تا به حال نام آنها را نیز نشنیده اند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم به دنبال لیست برندهای لوازم خانگی ایرانی نباشید.

همانطور که پیش‌تر گفتیم در این گزارش قصد داریم تا شمارا برندهای برتر لوازم خانگی ایرانی آشنا کنیم. البته لازم به ذکر است که این گزارش بر اساس المان های تحریریه ال کا ایران نوشته شده و شاید در این لیست نام چند مارک خوب لوازم خانگی ایرانی جا مانده باشد. در این رابطه شما می توانید نظرات خود را در همین صفحه برای ما ارسال کنید تا اگر مارک خوب لوازم خانگی ایرانی از قلم جا افتاده باشد، توسط شما مخاطبان به دیگر افراد معرفی شوند.

امرسان

خرید لوازم خانگی در شیراز

امرسان از دیگر برندهای مطرح داخلی درزمینه تولید لوازم خانگی است که با تولید یخچال‌فریزر سر زبان‌ها افتاد. البته، علاوه‌بر یخچال‌فریزر در تولید ماشین لباس‌شویی، اجاق‌گاز، هود و جاروبرقی هم دستی بر آتش دارد. گویا نخستین برندی هم که در ایران به تولید یخچال‌فریزر با سطح مصرف انرژی A مفتخر شد امرسان بود. امرسان همچنین نخستین برند ایرانی تولیدکننده یخچال‌فریزرهای هوشمند است که از قابلیت کنترل با اپلیکیشن موبایل برخوردارند.

جالب‌تر اینکه امرسان یخچال‌فریزر فانتری مدل اِسمِگ (SMEG) هم دارد. اسمگ‌دوست‌ها از قیمت گزاف محصولات این برند ایتالیایی باخبرند. اما امرسان تقریبا مشابه همان طرح یخچال‌فریزرهای فانتزی اسمگ را در رنگ‌های قرمز، صورتی، زرد، آبی و مشکی روانه بازار کرده است. این مدل یخچال‌فریزرهای امرسان به طرح کلاسیک معروف‌اند و به‌ویژه در آشپزخانه‌های نقلی و فانتزی خوب ست می‌شوند.

قیمت و خدمات پس از فروش

  • قیمت: محصولات امرسان نسبت به کیفیت بسیار بالای خود قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارند. تنوع قیمت در محصولات مختلف این برند خرید را برای مشتریان بسیار ساده کرده است.
  • خدمات پس از فروش: جالب است بدانید یخچال‌فریزرهای امرسان با گارانتی ۳۶ ماهه (۳ ساله) عرضه می‌شوند که گارانتی طولانی‌مدتی است.

شما برای استفاده از از گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین خرید با پایین ترین قیمت ممکن باید از نمایندگی رسمی امرسان خرید کنید. بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی امرسان در جنوب کشور و شهر شیراز ، بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

پارس خزر

خرید لوازم خانگی در شیراز

پارس خزر نامی آشنا در صنعت لوازم خانگی وطنی است و یکی از بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شما می‌رود. اغلب‌مان پارس خزر را به پلوپزهای خوش‌ته‌دیگ این برند می‌شناسیم. حتی ایرانیان خارج‌نشین هم، بااینکه انواع‌واقسام پلوپزهای آن‌ورآبی برایشان مهیاست، باز خاطرخواه پارس‌خزرند.

اما محصولات پارس خزر تنها به پلوپز محدود نمی‌شوند. در حال حاضر، پارس خزر بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران است و تقریبا همه خرده‌ریزهای برقی جهیزیه را شامل می‌شود. حتی جالب است بدانید پارس خزر اسپرسوساز هم دارد. تولیدات این برند پیشتر با نام پارس توشیبا به بازار عرضه می‌شدند، اما از سال ۱۳۶۱ تاکنون با نام تجاری پارس خزر و سایا شناخته می‌شوند.

قیمت و خدمات پس از فروش

  • قیمت: بسیاری از محصولات پارس‌خزر زیر یک میلیون تومان قیمت دارند و در مقایسه با رقبای خارجی خوش‌قیمت‌ترند.  محصولات پارس خزر نسبت رقبای خارجی از قیمتی مشتری‌پسند برخوردارند.

 

  • خدمات پس از فروش: ازلحاظ خدمات پس از فروش که هیچ جای دل‌نگرانی نیست. کلیه محصولات پارس خزر و سایا درصورت نقص فنی (خرابی‌های ناشی از تولید) تا دو ماه پس از تاریخ خرید قابل‌تعویض‌اند. اگر هم نقص فنی محصولی تازه پس از دو ماه بروز پیدا کرد، تا ۲۵ ماه پس از تاریخ خرید از خدمات تعمیر رایگان بهره‌مند خواهید شد.

شما برای استفاده از از گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین خرید با پایین ترین قیمت ممکن باید از نمایندگی رسمی پارس خزر خرید کنید. بازرگانی مولایی به عنوان نمایندگی پارس خزر در جنوب کشور و شهر شیراز ، بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

 

جمع‌بندی

در این مطلب با بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی برای تجهیز آشپزخانه آشنا شدید. جا دارد یادآوری کنیم که سعی کردیم روی خوشنام‌ترین‌ها دست بگذاریم. در مطالب آینده سعی می‌کنیم محصولات هر برند را از نظر خریداران هم مقایسه کنیم. اما در این فاصله منتظریم تجربه شماهایی را که از برندهای نام‌برده در منزل‌ دارید، در قسمت دیدگاه‌ها بخوانیم. اگر هم از برندهای خوب ایرانی موردی را جا انداختیم که سزاوار معرفی است، حتما به ما یادآوری کنید. درضمن، برایمان جالب است دلیل‌تان را برای انتخاب لوازم خانگی ایرانی بدانیم. با ما در زیر همین صفحه در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
مشاوره و خرید