راهنمای خرید لوازم خانه و آشپزخانه

خرید جهیزیه در شیراز

با شیوع ویروس کرونا در حدود دو سال گذشته و خطرات و محدودیت‌هایی که به دنبال خودش داشت، همه‌ی ما خواه‌ناخواه به خرید آنلاین اجناس مختلف عادت کرده‌ایم؛ از خرید لباس گرفته یا تره‌بار و میوه و سایر وسایل ضروری که نیاز داریم. ولی وقتی صحبت از خرید جهیزیه می‌شود، مقاومت در برابر وسوسه‌ی گشت‌وگذار در بازار و دیدن مغازه‌های مختلف و تجربه‌ی شیرین چنین خریدی ممکن است سخت باشد. با این حال پیشنهاد ما این است که برای سلامتی عروس و داماد و خانواده‌هایشان و حفظ آن‌ها از خطر ابتلا به بیماری کرونا، تمام مایحتاج شروع یک زندگی مشترک را به صورت آنلاین بخرید. این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند لیست لوازم ضروری جهیزیه عروس را برای خرید آنلاین پیدا کنید.

پیش از هر چیز فراموش نکنید اجناس مختلف را می‌توانید با قیمت‌های بسیار متنوعی از فروشگاه مولایی در شیراز بخرید. پس بهتر است ابتدا فهرست اقلام ضروری جهیزیه را داشته باشید و با توجه به بودجه‌ای که دارید خریدهایتان را الویت‌بندی کنید.

وسایل برقی آشپزخانه

وسایل برقی آشپزخانه برای جهیزیه عروس

احتمالا از خیلی‌ها شنیده‌اید یا قبلا تجربه کرده‌اید که هزینه‌برترین بخش خرید جهیزیه، وسایل برقی آشپزخانه هستند. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و چندین و چند وسیله‌ی برقی ریز و درشت دیگر در آشپزخانه وجود دارند که باید خریداری شوند.

یخچال و فریزر

یخچال ساید بای ساید

اول از همه سراغ وسیله‌های بزرگ آشپزخانه می‌رویم. فصل گرماست و طبعا قبل از هر چیزی یاد یخچال می‌افتیم. اگر آشپزخانه بزرگ است و خانواده‌ی پرجمعیتی دارید و اول زندگی مهمان برایتان زیاد می‌آید خوب است از سرویس‌های دوقلوی یخچال و فریزر استفاده کنید. اما اگر اول زندگی می‌خواهید جمع و جورتر شروع کنید یکی از یخچال‌هایی که پایینش فریزر دارد مناسب است. خوشبختانه یخچال‌های ایرانی باکیفیت در سال‌های اخیر به بازار آمده که می‌توانید با صرف هزینه‌ی کمتر یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

 

ماشین لباسشویی

اول زندگی شاید بتوانید از ماشین ظرفشویی بگذرید اما داشتن ماشین لباسشویی در هر خانه‌ای الزامی است. ماشین لباسشویی با ظرفیت ۷-۸ کیلوگرم پرطرفدارترین است. ماشین‌های لباسشویی دستورهای شست‌وشوی متنوع دارند و می‌توانید با توجه به آن‌ها و برندی که می‌خواهد خریدتان را انجام بدهید.

آون‌توستر

بعضی‌ها به جز ماکروویو توستر هم به کارشان می‌آید. یک نوع از توسترها فقط به کار توست کردن نان می‌آیند. اگر می‌خواهید استفاده‌ی بیشتری از توستر داشته باشید خوب است که یک آون توستر بخرید که علاوه بر توست کردن نان بتوانید در آن چیزهایی مثل سوسیس هم سرخ کنید.

لوازم صوتی و تصویری

این یکی بخش خرید جهیزیه محل مجادله است. کمتر رسم است که لوازم صوتی و تصویری را عروس بخرد و در بیشتر مناطق ایران خرید لوازم صوتی و تصویری برعهده‌ی داماد است. از آنجایی که به هر حال زوج جوان با هم خرید می‌کنند این بخش را هم در راهنمای خرید جهیزیه می‌آوریم و می‌توانید از داماد بخواهید که این قسمت را بخواند.

تلوزیون 

انواع و اقسام تلویزیون‌ها در اندازه‌های مختلف در بازار است. بعضی از آن‌ها هوشمند هستند که به اینترنت هم وصل می‌شوند و نمونه‌های ارزان‌تر دیگری هم داریم که قابلیت خاصی ندارند.

جاروبرقی

جاروبرقی از پارس خزر تا بوش با قدرت‌های مختلف یکی از چیزهایی است که باید حتما برای نظافت خانه خریداری کنید. با توجه به قدرت و کارایی‌اشان و این که قابلیت جذب مایعات و فشرده‌سازی زباله و سری‌های متفاوت دارند یا نه قیمت‌هایشان با هم تفاوت می‌کند اما حداقل هزینه‌ای که برای خرید جارو برقی می‌کنید یک و نیم میلیون تومان می‌شود. اگر هر بار حوصله‌ی جارو برقی کشیدن ندارید این جارو شارژی‌های دم دستی هم گزینه‌ی خوبی هستند که یکی از آن‌ها در خانه داشته باشید.

شما میتوانید تمامی اقلام جهیزیه را در تنوع بسیار بالا و با کمترین قیمت از فروشگاه مولایی خرید کنید.

فروشگاه مولایی از ۳۰ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی فروش لوازم خانگی، فرش و مبلمان منازل برخوردار است و در طول این سال‌ها دائماً دامنه‌ی خدمات و محصولات خود را گسترش داده است و ما امروزه مفتخر هستیم که بهترین و باکیفیّت‌ترین لوازم خانگی را از میان برند‌های معتبر و شناخته شده‌ی بازار به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

سبد خرید
مشاوره و خرید