تکنولوژی, راهنمای خرید لوازم خانه و آشپزخانه

معرفی بهترین اسپیکر های 2024 (1402)

همه ما زمانی را در طول روز به گوش دادن موسیقی اختصاص میدهیم. با خرید اسپیکر یا هر دستگاهی که توانایی پخش موسیقی داشته باشد. هنگام کار کردن ، پشت فرمان ماشین ، هنگام آرامش شب و البته هنگام جشن ها و مهمانی ها. طبیعی است که برای لذت بردن از موسیقی نیاز به اسپیکر های با کیفتی داریم. اما تنوع اسپیکر های موجود در بازار و تعداد زیاد برند های تولید کننده کار را برای انتخاب سخت میکند. در این مقاله به معرفی بهترین اسپیکر های قابل حمل و اسپیکر های خانگی میپردازیم.

اسپیکر های قابل حمل

اسپیکرهای بلوتوثی قابل‌حمل می‌توانند در خانه یا سفر بسیار کاربردی باشند. این محصولات به‌راحتی و از طریق بلوتوث به گوشی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ شما متصل شده و برای پخش موسیقی مناسب هستند.

اسپیکر قابل حمل کنکورد پلاس مدل BT-X750U

اسپیکر قابل حمل کنکورد پلاس مدل BT-X750U

خرید اسپیکر قابل حمل کنکورد پلاس مدل BT-X750U ساخت شرکت «کنکورد پلاس» (Concord Plus) است. که علاوه بر امکان پخش صدای بسیار باکیفیت، امکانات متعددی هم دارد. بدنه این اسپیکر حدوداً ۳۰ سانتی‌متر طول دارد و  به همین دلیل جابجایی آن در یک کیف کوچک یا در جیب لباس امکان‌پذیر نیست و باید برای این کار به فکر یک کیف بزرگ یا کوله‌پشتی باشید. توان خروجی اسمی این محصول ۴۰۰ وات PMPO است. این محصول از طریق اتصال بلوتوث، درگاه‌های ۳.۵ میلی‌متری صدا، USB و شیار کارت حافظه به انواع ابزارها متصل می‌شود. باتری این محصول دارای ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. به‌واسطه یک میکروفون داخلی، مدل BT-X750U قابلیت مکالمه هم دارد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به توانایی نورپردازی با قابلیت تنظیم نور اشاره کرد.

 

اسپیکر قابل حمل کنکورد پلاس مدل BT-X750U اسپیکر قابل حمل کنکورد پلاس مدل BT-X750U

 

اسپیکر BT-X750U شرکت کنکورد پلاس با طراحی خاص چندضلعی روانه بازار شده است که به آن ظاهری زیبا داده است. مواد سازنده باکیفیتی که در این محصول به کار گرفته شده نیز باعث شده است که BT-X750U به محصولی باکیفیت و مقاوم تبدیل شود. در قسمت پشتی اسپیکر-BT-X750U  درگاه‌های ورودی این محصول قرار گرفته‌اند. دستگیره‌ای درون بدنه این محصول و در قسمتی پشتی آن جای گرفته است که حمل اسپیکر را آسان می‌کند. کلیدهای کنترل‌کننده این اسپیکر در قسمت فوقانی قرار گرفته‌اند. این کلیدها شامل دکمه‌های کم‌وزیاد کردن حجم صدا، کلید پخش، دکمه تنظیم نورهای LED و دکمه انتخاب حالت ورودی (بلوتوث، کارت حافظه و …) است.

اسپیکر کنکورد پلاس مدل BT-X750U از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه متصل می‌شود. درصورتی‌که می‌خواهید از این اسپیکر بدون نیاز به  تلفن همراه استفاده کنید، می‌توانید از شیار کارت حافظه‌ای که در قسمت پشتی محصول تعبیه‌شده استفاده کنید. در کنار این شیار نیز ورودی صدای ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد که ورودی بسیار کاربردی است. در کنار این دو درگاه، یک پورت USB به چشم می‌خورد که به کمک آن می‌توان فلش‌مموری را به اسپیکرBT-X750U متصل کرد.

نورهای LED که برای این محصول در نظر گرفته شده‌اند قابلیت تنظیم دارند. اندازه این محصول برای یک اسپیکر حمل شدنی کمی بزرگ است که البته باوجود سخت‌تر کردن حمل‌ونقل این اسپیکر نشان‌دهنده نکات مثبتی همچون وجود باتری و درایورهای بزرگ در این محصول است. شما میتوانید برای خرید اسپیکر با پایین ترین قیمت به فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مولایی مراجعه کنید.

 

اسپیکر کنکورد پلاس مدل TS-F1210

اسپیکر کنکورد پلاس مدل TS-F1210

اگر به دنبال ایجاد سروصدای زیاد در محیط های باز هستید ، اسپیکر کنکورد پلاس مدل TS-F1210 بهترین گزینه برای شما هستند. این مدل از اسپیکر که به اسپیکر خیابانی نیز معروف است. از توان و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.اسپیکر قابل حمل (ترولی) با آمپلی فایر دیجیتال و حداکثر توان خروجی2200 وات ، حجم بسار بالایی از صدا را به شما ارائه میدهد که باعث شده این محصول از دیگر محصولات پیشی بگیرد.علاوه بر ورودی USB / SD CARD که از ویژگی های اصلی اسپیکرها محصول میشود ، ورودی AUX این محصول باعث محبوبیت بسیار بالای این مدل در میان خریداران شده است.

اسپیکر کنکورد پلاس مدل TS-F1210 مجهز به فناوری بلوتوث و قابلیت پشتیبانی از موج رادیویی اف ام را نیز دارا است.نقطه قوت چشمگیر این محصول ، باتری داخلی با قابلیت شارژ مجدد و ورودی برق DC/12V است که مدت زمان بالایی شارژ نگه میدارد. ریموت کنترل ، قابلیت ذخیره تنظیمات دلخواه ، قابلیت باز خوانی با انتخاب فولدر و… از دیگر ویژگی های اسپیکر هستند.

 

اسپیکر قابل حمل کنکورد مدل PS-105U

اسپیکر قابل حمل کنکورد مدل PS-105U

اگر یک اسپیکر با کیفیت با قابلیت حمل را میخواهید، اسپیکر قابل حمل کنکورد مدل PS-105U یکی از گزینه هایتان است . این مدل در رنگ سبز و با ابعاد مستطیلی تولید شده است . اسپیکر قابل حمل کنکورد مدل PS-105U در ابعاد  30 × 50 × 235 میلی‌متر و وزن  220 گرم به بازار عرضه شده است. این ابعاد باعث راحتی در حمل این محصول شده که موضوع مورد توجه بسیاری از خریداران است.

برای این کالا 3 نوع اتصال در نظر گرفته شده است. این مدل درگاه جک 3.5 میلی‌متری صدا , پورت USB , شیار کارت حافظه دارد. توان خروجی کنکورد مدل PS-105U 150 وات است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت پخش رادیو اشاره کرد. این کالا باتری نوکیا با ظرفیت 1020mAh دارد. این مدل برای افرادی که نیاز به یک اسپیکر سبک و قابل حمل دارند انتخاب مناسبی است.

اسپیکر های خانگی

هیچ چیز به اندازه یک سیستم صوتی خوب نمی‌تواند کیفیت سرگرمی‌های خانه را بالا ببرد. با ارتقا اسپیکرها و سیستم صوتی می‌توانید با کیفیت بالاتری فیلم ببینید، بازی کنید و مهمانی‌های عالی برگذار کنید. علاوه بر آن خرید اسپیکر خوب روی کیفیت تلویزیون خانه هم تاثیر دارد و باعث می‌شود بهره‌ی بیشتری از آن ببرید.

اسپیکر خانگی کنکورد مدل SA-VX2622

اسپیکر خانگی کنکورد مدل SA-VX2622

خرید اسپیکر دو کانال کنکورد مدل-SA-VX2622 با ظاهر و طراحی بسار زیبایی که دارد میتواند جلوه زیبایی به خانه شما بدهد. تکنولوژی بلوتوث و ورودی پورت USB  این محصول این امکان را به شما میدهند که بتوانید این اسپیکر را با تلویزیون و یا هر دستگاه هوشمند دیگری در خانه خود اتصال داده و از کیفیت صدای بالای آن لذت ببرید.

اسپیکرخانگی کنکورد مدل SA-VX2622 با ابعاد 500×307×142میلیمتر و وزن 12.8کیلوگرم تولید شده و بدنه چوبی آن و طراحی حرفه ای، آن را به یکی از پرفروش ترین اسپیکر موجود در بازار تبدیل کرده است.

قابلیت باز خوانی فولدر و ریموت کنترل هوشمند و کارآمد از دیگر مشخصات این اسپیکر است.

اسپیکر 2 تکه زیکو مدل AS880

اسپیکر-2تیکه-زیکو-مدل-AS880

خرید اسپیکر 2تکه زیکو مدل AS880:

دستگاه نمایش وضعیت: دارد
تعداد ساب‌ووفر: 4 عدد
سایز ساب‌ووفر: 12 اینچ
امکانات و قابلیت‌ها: طراحی منحصر به فرد + رقص نور جذاب
اقلام همراه محصول: ریموت کنترل هوشمند + میکروفون وایرلس
اقلام همراه محصول: میکروفون بیسیم ( وایرلس ) + ریموت کنترل هوشمند

اسپیکر 1تکه زیکو مدل EN924

اسپیکر-زیکو-مدل-EN923

خرید اسپیکر 1تکه زیکو مدل EN923 :
درگاه‌های ارتباطی: درگاه AUX + ورودی USB + درگاه کارت SD + بلوتوث + میکروفون + ورودی گیتار
دستگاه نمایش وضعیت: دارد
تعداد ساب‌ووفر: 2 عدد
سایز ساب‌ووفر: 10 اینچ
امکانات و قابلیت‌ها: ابعاد متناسب + طراحی جذاب و خاص + رقص نور منحصر به فرد
اقلام همراه محصول: میکروفون بیسیم ( وایرلس ) + ریموت کنترل هوشمند
میکروفون:دارد
منبع انرژی: دستگاه باتری قابل شارژ

خرید اسپیکر از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مولایی

برای خرید اسپیکر شیراز از هر مدل می توانید به سایت فروشگاه لوازم خانگی مولایی مراجعه کنید . اسپیکر ها دارای برند های مختلف هستند ازجمله: اسپیکر جاز، اسپیکر سانداستریم، اسپیکر کنکورد پلاس، اسپیکر مینگو، اسپیکر آیوا، اسپیکر مکسیدر و… است. اگر به دنبال ارزان ترین اسپیکر ها هستید فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مولایی یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

 

 

سبد خرید
مشاوره و خرید