راهنمای خرید لوازم خانه و آشپزخانه

بهترین آون توستر های ایران

بهترین آون توستر های ایران

آون توستر چیست؟

شاید تصورتان از توستر به همان مدل های اولیه محدود شده باشد اما در حال حاضر دنیای توسترها تغییر کرده است، اگر دوست دارید غذای گرم بخورید یا نان صبحانه را گرم و برشته کنید نیاز نیست فر را روشن کنید، کافیست یک مدل از بهترین مارک آون توستر را در خانه داشته باشید.

آون توستر در واقع همان فرهای کوچکی هستند که برای گرم کردن و یا برشته کردن نان می‌توانید از آن استفده کنید، به کمک آون توسترها نه‌تنها می‌توانید غذاها را سریع‌تر آماده کنید، بلکه در مصرف زمان و انرژی صرفه‌جویی خواهید کرد.

در گذشته توسترهای ساده فقط برای تست کردن نان کاربرد داشتند و کمتر مورد استقبال عموم قرار گرفته بودند، ولی امروزه یکی از پرکاربرد ترین وسایل آشپزخانه بشمار می‌آید به طوریکه با انتخاب یک آون توستر می‌توانید نیازهایی از جمله: پخت غذا،گریل کردن سبزیجات،کباب کردن و برشته کردن مرغ، گرم کردن غذا و تست کردن نان را برطرف سازید.

کاربرد آون توستر چیست و چه تفاوتی با توسترهای معمولی دارد؟

خیلی ساده بگویم، اگر تنها به دنبال گرم کردن نان صبحانه هستید، می‌توانید از همان توسترهای معمولی که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید استفاده کنید که هم هزینه کمتری دارند و هم فضای کمتری از آشپزخانه را اشغال می‌کنند، این توسترها معمولا در دو مدل ۴برشه و ۲ برشه موجود هستند.

اما آون توسترها فراتر از یک توستر معمولی هستند و همانطور که پیشتر توضیح داده شد، در حقیقت یک فر کوچک هستند و کاربردهای دیگری مانند درست کردن پیتزا، گریل کردن مرغ و درست کردن همبرگر دارند، لذا اگر نیاز به یک فر کوچک و جمع و جور دارید، آون توسترها گزینه مناسبی هستند.

آون توستر یا ماکروویو؟

کارکرد این دو دستگاه تا حدی شبیه به یکدیگر است و شاید جالب نباشد که در خانه یک آون توستر، یک ماکروویو و البته یک فر گازی داشته باشید، پس بهتر است به کاربر این دو دستگاه توجه کنید و یکی را انتخاب کنید، هرچند اگر جا داشته باشید خرید هر دو ایرادی ندارد، چون کارکرد متفاوتی دارند.

در آون توستر گرما از طریق مادون قرمز و المنت های داخل توستر ایجاد می‌شود، ایجاد حرارت به این شکل موجب برشته شدن غذا می‌شود، به همین جهت اگر به هدف شما پخت غذاهایی است که برشته شدن در آنها مهم است، باید به دنبال خرید آون توستر باشد.

اما در ماکروویو گرما از طریق امواج الکترومغناطیس ایجاد می‌شود که این امواج مولوکول های آب داخل غذا را گرم می‌کنند و موجب گرم شدن غذا می‌شوند، در ماکروویو غذا به حالت آبدار پخته می‌شود، به همین جهت اگر هدف شما پخت غذای آبدار است، ماکروویو انتخاب بهتری است.

مدت زمان پخت آون توستر چقدر است؟

مدت زمان پخت در این دستگاه از ماکروویو طولانی تر است، چرا که در این دستگاه حرارت از بیرون به غذا منتقل می‌شود و اگر حرارت زیاد باشد روی غذا می‌سوزد و داخلش خام می‌ماند، پس به همین جهت لازم است که غذا با حرارت ملایم و در مدت زمانی بیشتری پخته شود.

بهترین آون توستر های موجود در بازار ایران 

آون توستر کومتای کد 6020

لوازم خانگی شیراز

آون توستر کومتای مدل 6020 محصولی از شرکت فر سازان ماکو با تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از مهندسین ایرانی محصولی کاملاً مطابق سلیقه خانواده‌های ایرانی طراحی و تولید کرده است. آون توستر کومتای مدل 6020 با ظرفیت 50 لیتر و توان صرفی 2000 وات و دارا بودن صفحه نمایش لمسی و کارایی راحت و آسان، لذت آشپزی را دوچندان کرده است. شرکت کومتای این محصول را با گارانتی 18 ماهه پارسیان سرویس به بازار عرضه می‌کند تا کاربران با اطمینان خاطر از امکانات محصول استفاده کنند و در صورت بروز مشکل، شرکت پارسیان سرویس با ارائه خدمات پشتیبانی مشکل را رفع می‌کند. 

 

سایر ویژگی های آون توستر کومتای

قابلیت تنظیم اتوماتیک با توجه به نوع مواد غذایی که در داخل توستر قرار می‌دهید قابل تنظیم است و دمای دستگاه را به راحتی تا 250 درجه سانتی گراد می‌توانید تغییر دهید. با تجهیز این مدل کومتای به فن هوای گرم قابلیت پخت کانوکشن را برای کاربر فراهم کرده است تا غذایی مغزپخت را با سیر آماده‌سازی با سرعت ملایم را در اختیار داشته باشید.

 

لوازم همراه آون توستر کومتای مدل 6020

با تعبیه جوجه گردان و توری گریل خاصیت کباب کردن انواع ماهی و غذاهای کبابی برای آشپز فراهم شده است و با قرار دادن سینی مخصوص پیتزا، کار برای کاربر راحتر شده بدین شکل که تهیه پیتزا دیگر نیازی به تهیه سینی ندارد و می‌توانید از سینی همراه آن استفاده نمایید. این مدل آون توستر با تایمر ۹۰ دقیقه‌ای برای پخت و برشته کردن هر نوع مواد غذایی قابلیت تنظیم را دارد. این امکان را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد تا با هنری آشپزی لذت طعم‌های ماندگار را از رؤیا به واقعیت تبدیل کرده و با استفاده از سبک‌های متفاوت پخت، گریل و برشته کردن که آون توستر کومتای در اختیار آشپز قرار می‌دهد، باعث می‌شود تا با ساده ترین روش ممکن لذت یک طعم به یاد ماندنی را تجربه کنید.

 

آون توستر لوکستای مدل 3100

آون توستر لوکستای (Luxtai) یکی از زیباترین و قیمت مناسبترین توسترهای موجود دربازار از نظر خریداران به حساب می آید. این دستگاه در آشپزخانه هر خانه ای بعد از گذشت چند وقت به کمک اصلی کدبانوی منزل در آشپزخانه تبدیل می شود. توستر لوکستای مدل 1300 دارای ظرفیت 40 لیتر و توان 400 وات است که نسبت به نمونه های مشابه، در بازدهی راندمان در سطح بهتری قرار داد.

بدنه دو جداره لوکستای جهت عایق کاری حرارتی با جلوگیری از هدر رفتن انرژی، بازدهی دستگاه را بالا برده و مقاومت آن را نیز افزایش داده است با توجه به اینکه لوکستای جنس بدنه مقاومی دارد برای زیبایی دستگاه بدنه آن را با روکش آلومینیومی پوشانده اند. لوکستای، توستر 3100 را به جوجه گردان و سینی غذا همراه  با توری گریل تجهیز کرده است تا بیشتر نیازهای خانم های خانه دار در قسمت آشپزی را رفع نماید. در این مدل با تنظیم دما تا 240 درجه سانتی گراد و قابلیت روشن کردن گریل های بالا و پایین با هم یا به صورت جداگانه دست کاربران را بازمی گذارد تا بر اساس نیاز خود تنظیمات دستگاه را شخصی سازی و نیازهای خود را رفع نمایند.

با تعبیه ترموستات های مقاوم، لوکستای این امکان را فراهم کرده است تا دمای 320 درجه را برای بدست آوردن قدرت پخت بهتر در اختیار داشته باشید. در کنار این ویژگی های فنی، توستر لوکستای با ظاهری زیبا به راحتی با هر محیطی ست می شود و با درب شیشه ای مقام در برابر حرارت این امکان را فراهم می کند تا پخت غذاهای داخل توستر قابل مشاهده باشد؛ و با شیارهای تعبیه شده داخل توستر به راحتی می توانید از سینی و توری باهم یا از سینی متحرک استفاده نمایید.

با همه این اوصاف ظاهری زیبا در کنار طراحی عالی با کاربری راحت و قابل استفاده بودن برای همه افراد و با وجود همه این موارد، وزن بسیار سبک دستگاه و قابلیت جابجایی راحت برای بانوان، این توستر را به بهترین گزینه برای خرید توستر تبدیل کرده است.

شما میتوانید تمامی این محصولات را از فروشگاه مولایی با کمترین قیمت خریداری کنید. بازرگانی مولایی مرکز اصلی خرید لوازم خانگی در شیراز و جنوب کشور می باشد. شما در هرکجای ایران میتوانید از طریق همین وبسایت تمامی محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
مشاوره و خرید